نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

تریلر جدید بازی Last Man Sitting منتشر شد

اخیرا تریلر جدید و کوتاهی از بازی Last Man Sitting منتشر شده است. در این ویدیوی کوتاه شما با گیم پلی بازی آشنا می‌شوید.

Last Man Sitting یک بازی پرهیجان، سریع و مستقل است که هدف اصلی شما این است تا مطمئن شوید آخرین نفری هستید که روی صندلی در یک اداره نشسته است. در بازی Last Man Sitting به نظر می‌رسد شما هدف آسان و بدون دردسری در پیش رو دارید، اما وقتی یک مرتبه با گروه بزرگی از بازیکنان، راکت لانچرها، توپ‌های ورزشی غول‌پیکر و عناصر دیگری که با هم ترکیب می‌شوند روبه‌رو می‌شوید، اوضاع کمی مشکل‌تر می‌شود. تنها راه برای حرکت کردن در بازی Last Man Sitting استفاده از لگد اسلحه‌‌ای است که در اختیار دارید.

به گفته کوین ساکرت، طراح و هنرمند بازی Last Man Sitting، این بازی دو حالت اصلی دارد؛ یک حالت Team deathmatch استاندارد است، در حالی که دومین حالت بازی بتل رویال خواهد بود که شباهت زیادی به بازی‌های محبوب PlayerUnknown's Battlegrounds و Fortnite: Battle Royale دارد؛ البته این حالت در مقیاس بسیار کوچک‌تری خواهد بود.

در حال حاضر اعلام شده که نسخه آلفای بازی Last Man Sitting قرار است در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم پی سی عرضه منتشر شود. همچنین بازی مواردی مانند حالت همکاری (Co-op) محلی چهار نفره، حالت چندنفره آنلاین، ویرایشگر مرحله و یک سری صندلی منحصربه‌فرد را شامل خواهد شد. شما می‌توانید در ویدیوی زیر نگاهی به روند بازی بیندازید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده