// چهار شنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۴

بازی Sparkle Unleashed برای نینتندو سوییچ منتشر شد

استودیو 10tons Ltd اعلام کرد که بازی Sparkle Unleashed هم‌اکنون از طریق فروشگاه نینتندو eShop برای سوییچ در دسترس است.

استودیو تِن‌تانز (10tons Ltd) تا به امروز بازی‌های زیادی را برای نینتندو سوییچ پورت کرده است که در آنها شاهد آثاری همچون Neon Chrome ،Crimsonland و Xenoraid بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان اعلام کردند که بازی دیگری را برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته‌اند. بازی Sparkle Unleashed هم‌اکنون با قیمت ۷.۹۹ دلار در فروشگاه eShop نینتندو در دسترس است.

برای کاربرانی که با این نسخه آشنایی ندارند، گفتنی است که سازندگان، بازی Sparkle Unleashed را در قالب یک نسخه اسپین‌آف از Sparkle 2 توسعه داده‌اند. ویژگی‌ای که این نسخه را از بازی یاد شده متمایز می‌کند نقطه پرتاب گلوله‌های رنگی است؛ طوری که در نسخه پیشین، گلوله‌‌ها از نقطه ثابت شلیک می‌شد و حال این ‌بار شاهد سکویی متحرک هستیم که می‌تواند گلوله‌های رنگی را شلیک کند. همانطور که بیشتر کاربران اطلاع دارند، برای به اتمام رساندن مراحل باید گلوله‌های رنگی را به سمت گلوله‌های هم رنگ شلیک کنید تا تمامی آنها حذف شوند.

بیش از ۱۸۰ مرحله در این بازی جای گرفته است که در کنار دیگر محتویات، همچون ۱۸ پاورآپ مختلف و بخش حالت بقا (Survival) به چشم می‌خورد که می‌تواند روند بازی را تغییر دهد. تنظیم موسیقی متن این بازی به دست جوناتان گیر انجام شده است که در کارنامه کاری وی توسعه پروژه‌های دیگر استودیو 10tons دیده می‌شود. ترو آلاتالو، مدیر عامل استودیو تن‌تانز، در مورد پورت شدن بازی مذکور روی نینتندو سوییچ نوشت:

بازی Sparkle 2 پس از عرضه‌اش در شهریورماه گذشته، عملکرد بسیار خوبی روی نینتندو سوییچ داشت و امیدوار هستیم که بازی Sparkle Unleashed نیز بتواند طرفداران این سبک را به خودش جلب کند. بازی‌های مذکور شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند؛ چرا که کاربران با شلیک گلوله‌های رنگی و تشکیل ۳ گلوله‌ هم‌رنگ در کنار هم به حذف کردن آنها می‌پردازند. بازی‌هایی که از این سبک بهره‌ می‌برند از هیجان خاصی برخوردار هستند و تجربه آنها لذت‌بخش است.

بازی Sparkle Unleashed هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا، آیفون و اندروید در دسترس است و به‌تازگی برای نینتندو سوییچ نیز توسعه یافته است. برای آشنایی بیشتر با بازی در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده