نویسنده: حسین سلیمی
// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

تریلر جدید بازی Dragon Ball FighterZ با محوریت Super Saiyan Blue Goku

باندای نامکو، ناشر بازی Dragon Ball FighterZ در تریلری شخصیت جدیدی تحت نام Super Saiyan Blue Goku را معرفی کرد.

طبق آخرین خبرهای به دست آمده از دنیای بازی، تعداد قهرمانان بازی Dragon Ball FighterZ در حال افزایش است. در آستانه عرضه بازی در ماه آینده، کمپانی باندای نامکو یک تریلر جدید از شخصیت جدید بازی Dragon Ball FighterZ منتشر کرد. ویدیوی منتشر شده در حالی که کوتاه و مختصر است، روی کاراکتر Super Saiyan Blue Goku تمرکز دارد. Super Saiyan Blue Goku یکی از شخصیت‌هایی است که شما با پیش خرید بازی Dragon Ball FighterZ او را دریافت خواهید کرد. در این ویدیو شما شاهد قدرت‌ها و ویژگی‌های این کاراکتر خواهید بود. یکی از این توانایی‌ها Kamehameha است که شما در ویدیوی زیر با این توانایی آشنا خواهید شد. با این حال Super Saiyan Blue Goku دارای برخی از ترفندهای منحصربه‌فرد خود است که در درجه اول، او توانایی تقویت قدرت خود با تکنیک Kaio-ken را دارد.

تا به الان کمپانی باندای نامکو ۲۴ مبارز برای بازی Dragon Ball FighterZ معرفی کرده است که ما در خبرهای مرتبط به بازی Dragon Ball FighterZ سه شخصیت با نام‌های Gohan ،Gotenks و Kid Buu و اخیرا سه شخصیت دیگر با نام‌های Beerus ،Goku Black و Hit را به شما معرفی کرده‌ایم.

قبل از انتشار این بازی، کمپانی Bandai Namco یک نسخه آزمایشی در ماه آینده منتشر می‌کند که از ۱۴ تا ۱۶ ژانویه (۲۴ تا ۲۶ دی‌ماه) در دسترس خواهد بود. همچنین کسانی که نسخه Dragon Ball FighterZ Collector's Edition را از پلی‌استیشن استور و ایکس‌باکس استور پیش‌خرید کنند، می‌توانند در تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ دی‌ماه) به نسخه آزمایشی (بتا محدود)‌ بازی Dragon Ball FighterZ دسترسی داشته باشند. بازی Dragon BallZ در تاریخ ۶ بهمن‌ماه (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود. علاوه‌بر Super Saiyan Blue Goku، هرکسی که این بازی را پیش‌خرید کند شخصیت Super Saiyan Blue Vegeta را دریافت خواهد کرد. باندی نامکو، سیزن پس بازی Dragon Ball FighterZ را نیز معرفی کرده است که با داشتن آن، ۶ شخصیت دیگر، بعد از عرضه شدن بازی Dragon Ball FighterZ، به این بازی اضافه می‌شوند.

برای دانلود از آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده