// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

آپدیت 5.0 بازی ARMS با انتشار تریلری معرفی شد

کمپانی نینتندو با انتشار تریلری جدید از بازی ARMS، آپدیت 5.0 آن را معرفی کرد که گویا تا انتهای سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو انگلستان در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که پنجمین آپدیت بزرگ بازی انحصاری ARMS پیش از پایان سال جاری میلادی در دسترس کاربران سوییچ قرار می‌گیرد. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز از این بازی منتشر کردند که خبر از یک قهرمان جدید در آپدیت 5.0 می‌دهد.

در تریلر منتشر شده شاهد قهرمانی با موهای سبز هستیم که شباهتی به Spring Man نیز دارد؛ البته کمی با وضعیتی آشفته‌تر. همچنین وی را می‌بینیم که با استفاده از مشت‌های طلایی خود قصد دارد که باس آخر این بازی یعنی Max Brass را از پای در بیاورد. با شنیدن موسیقی مرموز این تریلر به نظر می‌رسد قهرمان بعدی بازی ARMS از کاراکتر‌های مهربان این بازی به شمار نمی‌رود.

در مورد خبر‌های دیگر مربوط به ARMS، این بازی پس از عرضه‌اش در خردادماه گذشته تا به امروز میزبان آپدیت‌های مکرر شده است و قهرمانان زیادی به آن اضافه شدن است و در آن شاهد حضور Max Brass و Springtron بوده‌ایم. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

بازی ARMS هم‌اکنون به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر آپدیت 5.0 بازی ARMS را تماشا کنید و نگاهی به قهرمان جدید آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی ARMS در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی ARMS می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی‌های مبارزه‌ای برای سوییچ به شمار رود. با متصل کردن کنسول خود به نمایشگر و در دست گرفتن جوی‌کان‌ها می‌توانید یک روند مبارزه‌ای و فعالیت بدنی داشته باشید. حالت Grand Prix که ترکیب بازی‌های ورزشی را در خود جای داده است در کنار حالت‌های Party Mode و Ranked Match یک روند غیرتکراری را برای کاربران این بازی به ارمغان می‌آورد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده