نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳

با کسب امتیار بالا در مسابقات Steep: Road to the Olympics به المپیک زمستانی بروید

با کسب امتیاز بالا در بسته الحاقی Steep: Road to the Olympics، شانس تماشای بازی‌های المپیک زمستانی را خواهید داشت.

هرچهار سال یک بار، بهترین ورزشکاران جهان در بازی‌های المپیک زمستانی کنار هم جمع می‌شوند و با هم رقابت می‌کنند. اگر شما همیشه می‌خواستید شاهد این رقابت‌ها باشید، اکنون به شما این شانس داده شده تا به تماشای این رقابت‌ها بروید. اخیرا  یوبیسافت با همکاری کمیته بین‌الملی المپیک و شرکت اینتل تصمیم برگزاری مسابقات برای Steep: Road to the Olympics گرفته است که ۶ بازیکن برای حضور در بازی‌های زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ (PyeongChang) با یکدیگر رقابت خواهند کرد. برای رسیدن به این فرصت کافیست، آخرین بسته الحاقی Road to the Olympics بازی Steep را تا قبل از ۸ ژانویه سال ۲۰۱۸ (۱۸ دی ماه) بازی کنید و امتیاز بالایی در لیدربورد‌های Slalom، دریافت کنید.

یک بازیکن از هر پلتفرم، که شامل PS4 ،Xbox One و PC می‌شود برای رقابت در فینال Steep: Road to the Olympics که در استودیوی ای‌اس‌ال (ESL Studio) در کتوویژ لهستان در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۸ ( ۷ بهمن ماه) برگزار می‎شود، انتخاب خواهد شد.۶ رقیب متشکل است از کاربری با نام CheVaBarba که توانسته در نسخه بتای بازی امتیاز بالایی به‌دست آورد و در کنار این کاربر، ۳ نفر که بتوانند امتیاز بالایی را در پلتفرم‌های نام برده شده به‌دست بیاورند و ۲ نفر به صورت تصادفی از میان اعضای انجمن مربوط به بازی Steep انتخاب خواهند شد.

این ۶ نفر، در رویدادهای Slopestyle (مربوط به اسنوبورد) و Downhill (مربوط به اسکی) رقابت خواهند کرد که نفر برتر در هر کدام، به مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی پیونگ چانگ دعوت خواهد شد. اگر فکر می‌کنید مهارت کافی برای بهدست آوردن امتیاز بالا را ندارید، یک تورنومنت با نام shoutcaster برگزار خواهد شد که برنده آن، مسابقه فینال ۶ نفره را گزارش خواهد کرد.
Steep: Road to the Olympics هم‌اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد.

برای دانلود از آپارات اقدم کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده