// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

بازی Yooka-Laylee با انتشار تریلری برای سوییچ عرضه شد

کمپانی تیم17، ناشر بازی پلتفرمر و سه‌بعدی Yooka-Laylee، با انتشار تریلری جدید آن را برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بریتانیایی تیم17 (Team17) بازی Yooka-Laylee را از طریق فروشگاه دیجیتالی eShop با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار داد. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند که محتوای بازی را به تصویر می‌کشد.

بازی Yooka-Laylee، ساخته استودیو پلی‌تونیک گیمز (Playtonic Games) در تاریخ ۲۲ فروردین ماه سال جاری (۱۱ آوریل) منتشر شد و به عنوان نسخه بعدی و معنوی بازی Banjo-Kazooie، ساخته استودیو ریر (Rare)، شناخته می‌شود. بازیکنان در بازی هدایت دو کاراکتر یعنی یوکا و لیلی را که به ترتیب یک آفتاب‌پرست و خفاش هستند، بر عهده می‌گیرند. هدف نهایی شما این است که کتاب جادویی را از چنگ نیرو‌های شیطانی در بیاورید و به انگیزه‌های پلید دشمنان که ویران کردن دنیای بازی است، پایان دهید.

با اینکه بازی مذکور امتیازات و نقد‌های ضد و نقیضی دریافت کرد، باز با این حال کاربران نینتندو سوییچ بی‌صبرانه منتظر عرضه این بازی روی این کنسول بوده‌اند. نسخه سوییچ بازی Yooka-Laylee شامل تمامی آپدیت‌ها و محتوایی می‌شود که تا به امروز برای آن منتشر شده است. از دیگر ویژگی‌های نسخه سوییچ این بازی در کنار حالت دستی می‌توان به قابلیت تجربه بازی به واسطه‌ی جوی‌کان‌ها اشاره کرد که در تمامی حالت‌های چندنفره آن قابل بازی است. همچنین سیستم دستاورد جدیدی نیز در بازی تعبیه شده که قرار است کمبود سیستم تروفی نینتندو سوییچ را برطرف کند.

بازی Yooka-Laylee که در سبک پلتفرمر سه‌بعدی طراحی شده است، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4،  پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را تماشا کنید و با محتوای آن آشنا شوید:

دانلود از آپارات

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Yooka-Laylee در زومجی مراجعه کنید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده