// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر جدید بازی Dragon Ball FighterZ با حضور Gohan

کمپانی Bandai Namco تریلر جدیدی از پروژه استودیو Arc System Works یعنی بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ منتشر کرد.

طبق اخبار بازی، کمپان باندای نامکو (Bandai Namco) تریلر جدیدی از بازی مبارزه‌ ای خود یعنی بازی Dragon Ball FighterZ منتشر کرد. ویدیو منتشر شده در حالی که کوتاه و مختصر است، یکی از کاراکتر‌های دوست داشتنی مجموعه Dragon Ball Z یعنی Gohan، فرزند Son Goku را نشان می‌دهد که در ظاهر بزرگسال وی در این بازی حضور پیدا می‌کند. تریلر منتشر شده صحنه‌هایی از گیم پلی و همچنین کات‌سین‌های این بازی را نشان می‌دهد که قدرت استودیو آرک سیستم ورکز (Arc System Works) را در طراحی بازی‌های مبارزه‌ای دو‌بعدی و انمیشین‌های آن به رخ می‌کشد. استودیو سازنده این بازی با آثاری همچون بازی Guilty Gear و بازی BlazBlue شناخته می‌شود.

در تریلر‌های دیگر مربوط به بازی Dragon BallZ، می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر‌های گوتنکس، گوهان و کید بو یا تریلر معرفی آن را که در جریان نمایشگاه E3 2017 منتشر شد، تماشا کنید.

بازی Dragon BallZ  در تاریخ ۶ بهمن‌ماه (۲۶  ژانویه ۲۰۱۸) در ریجن آمریکا و اروپا منتشر می‌شود و در تاریخ ۱۳ بهمن‌ ماه (۱ فوریه) نیز در ژاپن در دسترس قرار می‌گیرد. بازی مذکور برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی مبارزه‌ای با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده