نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

تریلر گیم پلی جدید بازی Monster Hunter World منتشر شد

کپکام میزان قابل توجهی از گیم پلی بازی Monster Hunter World را نمایش داد. این تریلر، نمایش بازی در هفته بازی پاریس را به صورت کامل نشان می‌دهد.

کپکام بخش قابل توجهی از گیم‌پلی بازی شدیدا مورد انتظارش یعنی Monster Hunter World را روی پلتفرم پلی استیشن 4 به نمایش گذاشت.

این نمایش گیم‌پلی همان منطقه‌ای را نشان می‌دهد که پیشتر نیز به طور مختصر در هفته بازی های پاریس نمایش داده شده بود. اکنون در این نمایش گیم‌پلی می‌توانیم نگاه بسیار دقیق‌تر و جامع‌تری به این تریلر داشته باشیم. نام این مکان «دره‌ی فاسد شده» است و درست همانطور که از نام آن بر می‌آید این مکان پر است از موجودات و هیولا‌های مرده که اجسادشان روی زمین رها شده و توسط جانوران ریز و میکروسکوپی در حال تجزیه است.

در این نمایش هیولاهای زیادی را می‌بینیم. همچنین زمین و نحوه‌ی چینش پلتفرم‌ها و پوشش گیاهی مرحله نیز نشان داده می‌شود که تحسین شما را بر می‌انگیزد.

با اینکه خود بازی طراحی بسیار خوبی دارد، ظاهرا بخش ژاپن Capcom چندان با قوانین و استاندارد‌های انتشار ویدیو در یوتیوب آشنا نبوده است. به همین خاطر کیفیت ویدیوی منتشر شده اندکی پایین است، اما نه آنقدر که نتوانید از دیدن بازی و ویژگی‌هایش لذت ببرید.

بازی Monster Hunter World در روز ۲۶ ژانویه سال ۲۰۱۸ (۶ بهمن‌ماه) به صورت جهانی برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

برای دانلود تریلر از وبسایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده