// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

توسعه نسخه سوییچ بازی ARK: Survival Evolved زمان‌بر خواهد بود

جسی رپچک، کارگرادان بازی ARK: Survival Evolved، در مصاحبه‌ای در مورد توسعه این بازی روی نینتندو سوییچ سخن گفت.

اخیرا، بازی‌سازان زیادی در حال پورت کردن بازی‌های خود روی نینتندو سوییچ هستند و حال سازندگان بازی ARK: Survival Evolved نیز در مورد توسعه بازی خود روی سوییچ بیانیه‌ای اعلام کردند. طی مصاحبه‌ای که دوال شاکرز با جسی رپچک، کارگردان بازی ARK: Survival Evolved، داشته است، در مورد پورت کردن بازی مذکور روی کنسول نینتندو سوییچ سوال شد.

سازندگان پیش از پاسخ به این سوال گفتند که علاقه‌ بسیار زیادی به کنسول جدید نینتندو دارند و به نظر آنها سوییچ عملکرد بهتر و موفقیت‌های بیشتری، مخصوصا برای بازی‌های Third Party، نسبت به کنسول پیشین یعنی Wii U داشته است. همچنین وی در انتها گفت که شخصا دوست دارد بازی ARK: Survival Evolved را روی نینتندو سوییچ تجربه کند.

با توجه به گفته‌های وی،‌ سازندگان هنوز برنامه‌ دقیق و پایداری را برای پورت سوییچ این بازی در نظر ندارند، چرا که اخیرا آنها در حال توسعه بسته‌های الحاقی و دیگر موارد برای سایر پلتفرم‌ها هستند. اما باز با این حال پس از عرضه شدن نسخه نهایی بازی، موتور و تکنولوژی آنها برای پورت کردن این بازی روی پلتفرم‌های دیگر همانند سوییچ آمادگی دارد.

اما به نقل از سازندگان، این فرآیند انرژی و وقت زیادی را از آنها اشغال خواهد کرد. کنسول نینتندو سوییچ حافظه و قدرت کمتری نسبت به کنسول ایکس‌باکس وان دارد، بنابرین استودیو وایلدکارد (Wildcard) برای راه‌اندازی این بازی روی سوییچ باید بهینه‌سازی‌های زیادی را روی بازی ایجاد کند و باز با این حال بازی از نظر عملکرد احتمال دارد که روی سوییچ موفق ظاهر نشود و همانند پلتفرم‌های دیگر اجرا نشود. سازندگان برای توسعه این بازی روی سوییچ باید تغییرات بزرگی را اعمال کنند یا اینکه حتی باید ویژگی‌های آن را با توجه به کمبود حافظه سوییچ تغییر دهند. در حال حاضر سازندگان از تغییراتی که باید روی بازی اعمال کنند، اطلاعی ندارند، اما با این حال اگر ساخت نسخه سوییچ این بازی تایید شود، روند توسعه آن می‌تواند برای سازندگان هیجان‌انگیز باشد.

بازی ARK: Survival Evolved هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، PS4 و  کامپیوتر در دسترس است و به تازگی با انتشار آپدیتی، این بازی از کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس‌ باکس وان ایکس نیز پشتیبانی می‌کند که گویا بازی با جلوه‌های زیبا‌تری روی این کنسول اجرا می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با بازی ARK: Survival Evolved، در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده