// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

تریلر جدید بازی Dreams منتشر شد

استودیو Media Molecule با انتشار تریلری از حضور بازی Dreams در رویداد PSX 2017 خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو مدیا مولکول (Media Molecule) تریلر کوتاهی از پروژه انحصاری خود یعنی بازی Dreams منتشر کرد.

این تریلر پس از مدت‌ها سکوت از سوی سازندگان منتشر شد؛ در حالی که آنها حتی در جریان نمایشگاه Paris Games Week نیز هیچ اطلاعاتی از بازی با مخاطبان در میان نگذاشته بودند. ولی باز با این حال، سازندگان در حین رویداد یاد شده اعلام کردند که هنوز در حال ساخت بازی هستند و توسعه بازی Dreams ادامه دارد.

تریلر منتشر شده اطلاعات زیادی را در مورد بازی برملا نمی‌کند، اما این اولین بار است که به طور رسمی انیمیشن داخل بازی به نمایش گذاشته می‌شود. تریلر منتشر شده از حضور بازی Dreams در جریان پلی‌ استیشن اکسپرینس سال جاری خبر می‌دهد که البته چندی پیش نیز از سوی سونی اعلام شده بود.

به نقل از استودیو، سازندگان با تمام قدرت در این رویداد که در تاریخ ۱۸ و ۱۹ آذرماه (۹ و ۱۰ دسامبر) در آناهایم برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت. البته در تاریخ ۱۷ آذر یک برنامه پیش از کنفرانس نیز برگزار می‌شود.

در حال حاضر تاریخ انتشاری برای Dreams مشخص نشده است، اما می‌دانیم که بازی به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. همچنین سازندگان چندی پیش از فاز آزمایشی (بتا) این بازی نیز خبر دادند که تاریخ برگزاری آن نیز مشخص نشده است، اما احتمال می‌رود که در جریان رویداد پیش رو سازندگان اطلاعات بیشتری از آن با مخاطبان در میان بگذارند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Dreams را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

در ابتدا بازی Dreams در خردادماه ۹۴ در جریان نمایشگاه E3 2015 با انتشار تریلری معرفی شد که گویا کاربران در جریان بازی می‌توانند رویا‌های خود را خلق کنند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده