// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

بازی اول شخص Castlevania به دست یک طرفدار ساخته شد

یکی از طرفداران Castlevania، بازی Castlevania: Simon’s Destiny را که در نمای اول شخص توسعه یافته است، در دسترس هواداران قرار داد.

مترویدوینیا (Metroidvania) یکی از محبوب‌ترین سبک‌های ۸ بیتی و ۱۶ بیتی به شمار می‌رود. سال‌ها پیش با رونق گرافیک سه‌بعدی، شاهد نسخه‌ای سه‌بعدی و اول-شخص از مجموعه Metroid یعنی بازی Metroid Prime بودیم، اما در آن سو نام مطرح دیگری در این سبک، یعنی Castlevania تا به حال میزبان حالت اول-شخص نشده بود. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که یکی از طرفداران این مجموعه، بازی‌ Castlevania را در حالت اول-شخص توسعه داده است.

به‌تازگی سایت کوتاکو، از پروژه جدیدی به نام بازی Castlevania: Simon’s Destiny گزارش داده که به دست یکی از طرفداران این بازی در قالب ماد ساخته شده است . طرفدار این مجموعه برای ساخت حالت اول-شخص بازی Castlevania از ماد Doom کمک گرفته است. سازنده این بازی تمامی مراحل قدیمی بازی Castlevania را با حال‌و‌هوای پیکسلی در بازی Doom از نمای اول-شخص پیاده کرده است. کاربرانی که اولین نسخه بازی Doom را تجربه کرده‌اند در حین بازی متوجه می‌شوند که روند بازی شبیه آن است، اما با سلاح‌ها، دشمنان و مراحل مجموعه Castlevania.

بازی مذکور به طور رایگان منتشر شده است، اما برای تجربه آن باید Gzdoom را در اختیار داشته باشید. باتاندی، سازنده بازی مذکور، در مورد مراحل این بازی توضیحاتی را ارائه کرد. وی گفت که مراحل این بازی به طور دقیق از نسخه NES آن طراحی نشده است، اما Castlevania: Simon’s Destiny به‌راحتی می‌تواند حس یک بازی کسلوینیا اول-شخص را به کاربران القا کند. وی همچنین در ادامه افزود که در حال حاضر برای ساخت بازی اول-شخصی از دیگر نسخه‌های بازی Castlevania برنامه‌ای در دست کار ندارد، اما در آن سو در حال کار روی یک بازی Doom با نام Doom: The Golden Souls 2 است که در واقع «ترکیبی از بازی‌های قدیمی و Doom» است.

بازی Castlevania: Simon’s Destiny را می‌توانید از این لینک به رایگان دانلود و تجربه کنید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را تماشا کنید و نگاهی به گیم پلی آن بیندازید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده