// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

چهار ویدیو جدید از بازی Monster Hunter World منتشر شد

چهار ویدیوی جدید از پنجمین و جدیدترین نسخه مجموعه Monster Hunter یعنی بازی Monster Hunter World منتشر شد.

اگر از طرفداران سری بازی‌های Monster Hunter کمپانی کپکام و منتظر نسخه بعدی آن یعنی بازی Monster Hunter World هستید، باید بدانید که امروز چند تریلر جدید از پروژه جدید منتشر شده است که کاربران را با محتوای گوناگون آن آشنا می‌کند. یکی از کاربران یوتوب، یعنی Arekkz پس از مراجعه به کمپانی کپکام در شعبه اوستاکا، چندین ویدیو از گیم‌پلی این بازی در کانال خود منتشر کرد که می‌تواند برای طرفداران جالب به نظر برسد.

اولین ویدیو که به مدت ۱۰ دقیقه است، روند شکار یکی از هیولا‌ها با نام Tobi Kadachi را نشان می‌دهد که به عنوان یکی از موجودات الکتریک محور در این بازی حضور دارد. با اینکه Arekkz یکی از طرفداران و بازیکنان کارکشته سری بازی‌های Monster Hunter است ولی باز به نظر می‌رسد که روند شکار این موجود بسیار دشوار باشد.

همچنین دو تریلر دیگر نیز منتشر شد که صحنه‌هایی از صفحه‌های تجهیزات این بازی را به نمایش قرار می‌دهد و در آنها سلاح‌ها و زره‌هایی به چشم‌ می‌خورد که کاربران با پیش بردن بازی می‌توانند به آنها دست پیدا کنند. البته گفتنی است که در ویدیو امروز فقط ظاهر این آیتم‌های به نمایش گذاشته شد و از آنجا که هنوز سازندگان در حال توسعه بازی هستند، آمار و جزئیات آنها غیر قابل نمایش است.

Monster hunter world

چهارمین و آخرین ویدیو، مصاحبه این کاربر یوتوب با ریوزو سوجیموتو، تهیه کننده، و یوکو تاکودا، کارگردان این بازی، را نشان می‌دهد که اطلاعات ارزشمندی را با مخاطبان در میان گذاشتند. سازندگان در طی این مصاحبه اعلام کردند که داستان نسخه جدید نسبت به بازی‌های پیشین Monster Hunter غنی‌تر است و کاربران در طی آن شاهد میان پرده‌های سینمایی بیشتری خواهند بود. به نقل از سازندگان، مدت زمان بازی کردن بخش کمپین این بازی به تنهایی بیش از ۲۴ ساعت زمان‌بر خواهد بود، در حالی که ماموریت‌های دیگری برای سرگرم کردن کاربران در بازی جای گرفته است.

همچنین سازندگان اطلاعات بیشتری از گروه‌ها با کاربران در میان گذاشتند و در آن سو از چگونگی عملکرد پوسته‌های زره‌‌ها صحبت کردند که چطور می‌شود ظاهر آنها را در حالی که عملکرد آنها تغییر نمی‌کند، عوض کنید. با توجه به قابلیت‌های غنی آنلاین این بازی، کاربران می‌توانند در سطوح بالاتر رنگ زره خود را تغییر دهند.

در ادامه می‌توانید ویدیو‌های جدید بازی Monster Huner World را تماشا و دانلود کنید.

تریلر روند شکار Tobi Kadachi در بازی Monster Hunter World

| |

تریلر سلاح‌های بازی Monster Hunter World

| |

تریلر زره‌های بازی Monster Hunter World

| |

ویدیو مصاحبه با سازندگان بازی Monster Hunter World

| |

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن) برای ایکس‌ باکس وان، PS4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در خبر‌های دیگر می‌توانید تریلر پیشین آن را که در جریان نمایشگاه Paris Games Week 2017 منتشر شد، تماشا کنید. همچنین نسخه بتای این بازی به‌زودی برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده