// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: تریلری از بخش چندنفره‌ی بازی Codename STEAM

یکی از جالب‌ترین بازی‌های سال آینده برای دوستداران نینتندو، «.Codename S.T.E.A.M»  نام دارد که در جریان مراسم بازی‌های سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. تریلری از این بازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.
بازی که توسط استودیوی «اینتلیجنت سیستمز» (Intelligent Systems)، خالق مجموعه‌ی پرطرفدار Fire Emblem، ساخته می‌شود، عنوانی کاملا با اصل و نسب  از سوی نینتندو است و قرار است تکانی اساسی به ژانر بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکی بدهد. شاید بتوان از این بازی به عنوان رقیبی برای بازی شرکت سگا «Valkyria Chronicles» نام برد. اوایل امسال شاهد نمایش‌هایی از این بازی در E3 بودیم و مدتی بعد در برنامه‌ی Nintendo Direct ماه قبل هم ،بازی نمایش گذاشته شد. اما بالاخره در شب جشن «جوایز بازی‌های ویدیویی»، اولین نمایش بخش چندنفره‌ی این عنوان منتشر شد. بخش چندنفره‌ی بازی به شکلی گیج‌کننده و شلوغ به نظر می‌رسید و این سوال را مطرح می‌کرد که تمام این‌ها چگونه قرار است در بازیِ چندنفره مدیریت شوند تا بازی دچار مشکل نشود. اما در هر صورت، این باعث خوشحالی است که «اینتلیجنت سیستمز» تمایل زیادی دارد تا برای عناوین 3DS بخش چندنفره‌ای را در نظر بگیرد. بازی‌هایی همچون Fire Emblem Awakening از بخش‌های چندنفره قابل قبولی برخوردار نیستند.

به هر حال، نینتندو تایید کرده است که بازی در تاریخ 13 مارچ 2015 به صورت انحصاری برای کاربران کنسول نینتندو 3DS عرضه می‌شود.

منبع Youtube


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده