// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

تریلر گیم پلی بازی Sonic Forces مرحله Chemical Plant Zone را نشان می‌دهد

کمپانی سگا تریلر جدیدی از بازی Sonic Forces منتشر کرده که در آن، گیم پلی بازی در مرحله Chemical Plant Zone را نشان می‌دهد.

بازی Sonic Forces، جدیدترین پروژه کمپانی سگا از مجموعه سونیک و دنباله بازی Sonic Generations، قرار است به‌زودی در دسترس طرفداران قرار بگیرد. در حالی که بازی مذکور محتویاتی قدیمی، همچون جلوه‌ها و طراحی مراحل را در خود جای داده است، اما بر پایه ایده‌ها و مکانیک جدید در حال توسعه است.

روند بازی بین حالت دو‌بعدی و سه‌بعدی تغییر می‌کند و شما در آن در جایگاه سونیک قدیمی، سونیک مدرن و حتی کاراکتری شخصی‌سازی‌شده، با توجه به مرحله، حضور پیدا می‌کنید و بازی را پیش می‌برید. عملکرد هر دو سونیک قدیم و جدید همانند کاراکتر‌های بازی Sonic Generations خواهد بود، اما کاراکتر‌ شخصی‌سازی‌شده به طور متفاوتی عمل خواهد کرد و اینجا است که ایده‌های جدید Sonic Forces به تصویر کشیده می‌شود.

شخصیت‌های سفارشی‌شده به سلاح‌های ویژه‌ای که Wispon نام دارند، مجهز هستند که به شما هم در حمله و هم در جا‌به‌جایی کمک می‌کنند. به طور مثال، آیتم Drill Wispon به شما اجازه می‌دهد که با یورشی سریع، دشمنان‌تان را از جلوی پای خود پاک کنید و از دیوار‌ها بالا و پایین بروید. در یکی از مراحل، بازی به شما اجازه می‌دهد که دو کاراکتر شخصی‌سازی‌شده را انتخاب کنید و به طور آزادانه کنترل آنها را بر عهده بگیرید و حتی سلاح‌های آنها را نیز با توجه به مرحله‌ای که پیش رو دارید، انتخاب کنید.

 بازی Sonic Forces

روش‌های مختلفی برای پیش بردن مراحل در بازی جای گرفته است؛ طوری که شما با استفاده از Wisponهای گوناگون می‌توانید به سطوح مختلفی دست پیدا کنید و مسیر‌های متنوعی را در مراحل پیدا کنید. حتی با پیدا کردن مسیر‌های جدید، چالش‌های دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. در واقع کاراکتر شخصی‌سازی‌شده نسبت به سونیک قدیمی و مدرن، که طرفداران در طی سال‌ها با آنها آشنا شده‌اند، عملکرد پیشرفته‌تری دارد.

سازندگان، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Sonic Forces منتشر کرده‌اند که روی کاراکتر‌های جدید این بازی تمرکز دارد. کاراکتر‌های جدید را می‌توانیم در یکی از مراحل قدیمی سری بازی‌های سونیک یعنی مرحله Chemical Plant Zone از بازی Sonic 2 ببینیم. در آن سو نیز سونیک قدیمی را در مرحله Casino Forest Zone می‌بینیم که در حال جمع‌آوری حلقه‌های طلایی است.

بازی Sonic Forces برای عرضه در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر)‌ برنامه‌‌ریزی شده است و قرار است در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ قرار بگیرد. بازی مذکور به دست توسعه‌دهندگان بازی‌های محبوب و تحسین‌شده‌ی Sonic Colors و Sonic Generations در حال توسعه است. اخیرا کمپانی سگا از نسخه Bonus Edition این بازی نیز رونمایی کرد که شامل آیتم‌های فیزیکی و دیجیتالی زیبایی می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی بازی Sonic Forces را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

اطلاعات و تریلر‌های زیادی تا به امروز از بازی Sonic Forces منتشر شده است که می‌توانید با مراجعه کردن به صفحه اختصاصی آن در زومجی از آنها باخبر شوید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده