نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵

تصاویر و تریلری جدید از بسته‌های الحاقی بازی Resident Evil 7 منتشر شد

کمپانی کپکام به تازگی تصاویر و تریلر جدیدی از دو بسته الحاقی End of Zoei‌ و Not A Hero‌ بازی Resident Evil 7 منتشر کرده است.

ماه دسامبر زمان انتشار دو بسته الحاقی جنجالی بازی Resident Evil 7‌ یعنی End of Zoei‌ و Not A Hero‌ توسط کمپانی کپکام است. حالا طبق آخرین اخبار بازی، این کمپانی به تازگی اطلاعات جدیدی از این دو DLC‌ پیش رو منتشر کرده و علاوه بر آن با انتشار تریلری جدید، باری دیگر فضای این دو بسته الحاقی را به نمایش کشیده است.

همان‌طور که بدون شک اطلاع دارید، بسته الحاقی Not A Hero شخصیت کریس ردفیلد را به بازی اضافه خواهد کرد. وقایع این بسته الحاقی که درست پس از وقایع بخش داستانی بازی اصلی آغاز می‌شود، کریس ردفیلد را در جست‌وجوی لوکاس بیکر نشان می‌دهد. ردفیلد در روند جست و جوی خود، با ماموران BSAA برخورد می‌کند که آن‌ها نیز به دنبال لوکاس آمده بودند و حالا همگی زندانی این فرد دیوانه شده‌اند. بسته الحاقی Not A Hero در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذرماه) و به طور رایگان در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

Resident Evil 7 DLC

علاوه بر بسته الحاقی Not A Hero، در تاریخ ۲۱ آذرماه شاهد عرضه بسته الحاقی End of Zoei نیز هستیم. طبق اطلاع کمپانی کپکام، در این بسته الحاقی شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام جو خواهیم بود. جو که پیرمردی ولگرد است و در همان حوالی زندگی می‌کرده، به‌طور اتفاقی با زویی رو به رو می‌شود و این برخورد، سرنوشت این دو نفر را با یکدیگر گره می‌زند. این DLC به قیمت ۱۲ دلار و به همراه سیزن پس بازی به فروش خواهد رسید.

اگر تا به حال بازی Resident Evil 7 را تجربه نکرده باشید، فرصت مناسبی است که با تهیه نسخه گلد این بازی، که در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذرماه) و برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود، علاوه بر بازی اصلی به بسته الحاقی End of Zoei و نیز دو بسته الحاقی قبلی بازی یعنی Banned Footage یک و دو نیز دسترسی پیدا کنید. 

بسته الحاقی Not A Hero در ابتدا قرار بود خیلی زودتر از این‌ها عرضه شود؛ اما درنهایت کمپانی کپکام تصمیم گرفت برای حفظ کیفیت این بسته‌ الحاقی، عرضه آن‌را تا تاریخ ۲۱ آذرماه به تعویق بیاندازد. شما می‌توانید تریلر جدید این دو بسته الحاقی را در زیر تماشا کرده و برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی، به صفحه Resident Evil 7 در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.  

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده