// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بازی The Invisible Hours در اروپا تاخیر خورد

استودیو Tequila Works اعلام کرد که بازی واقعیت مجازی The Invisible Hours در اروپا به مدت یک هفته تاخیر خورده است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تکیلا ورکز (Tequila Works)، سازنده بازی Rime، اعلام کرد که پروژه واقعیت مجازی خود یعنی بازی The Invisible Hours به مدت یک هفته برای اروپا تاخیر خورده است. بازی مذکور در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۱۰ اکتبر) در آمریکا برای هر سه پلتفرم واقعیت مجازی یعنی پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر شد و قرار است در تاریخ ۲۵ مهر ماه (۱۷ اکتبر) برای کاربران اروپایی نیز در دسترس قرار بگیرد.

سازندگان با اعلام تاریخ جدید انتشار این بازی برای کاربران اروپا اعلام کرد که این بازی به دلیل «خارج شدن آن از کنترل‌شان» تاخیر خورده است. بازی The Invisible Hours در واقع اولین پروژه واقعیت مجازی در قالب «تئاتر ایمرسیو» است. در این نوع تئاتر حضار نیز بخشی از نمایش و حتی داستان نمایشنامه هستند که حتی روی صحنه در کنار بازیگران حضور پیدا می‌کنند.

بازی The Invisible Hours کاربران را در داستانی رها می‌کند که شباهت‌ زیادی به آثار جنایی Agatha Christie دارد. در این بازی شما به عنوان تماشاچی به همراه ۷ مهمان به خانه بزرگ نیکولا تسلا دعوت می‌شوید. پس از آن وی به قتل می‌رسد و وظیفه شما این است که داستان یکی از کاراکتر‌ها را انتخاب کنید و از دیدگاه وی بازی را پیش ببرید. این رویداد به مدت یک ساعت برگزار می‌شود چه شما در آن حضور داشته باشید یا خیر.

قیمت این بازی در اورپا هنوز تایید نشده است اما در ریجن آمریکا قیمت آن ۳۰ دلار مشخص شده است که البته برای یک بازی‌ای که روند آن به مدت زمان ۱ ساعت است، کمی بالا به نظر می‌رسد. البته از آنجا که کاراکتر‌های این بازی داستان‌های مختلف را روایت می‌کنند شما چند بار به تجربه این بازی خواهید پرداخت.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی  The Invisible Hours را تماشا کنید و خود را با محتوای آن آشنا کنید.

| |

نظرات خود را درمورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده