// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

سازنده بازی Dust: An Elysian Tail پروژه جدید خود را معرفی کرد

سازنده بازی Dust: An Elysian Tail، با انتشار تریلری، پروژه جدید خود را با نام بازی Never Stop Sneakin’ برای سوییچ معرفی کرد.

در سال ۲۰۱۲، دین دُدریل از استودیو هامبل هارتس (Humble Hearts) بازی Dust: An Elysian Tail را منتشر کرد و خیلی از طرفداران را غافل‌گیر کرد چرا که وی به طور مستقل بخش بزرگی از توسعه این بازی را از طراحی هنری تا موسیقی و غیره را به تنهایی انجام داده بود. پس از آن وی پروژه بعدی خود را به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

استودیو هامبل هارتس در جدیدترین اخبار بازی نام پروژه جدید خود را Never Stop Sneakin’ اعلام کرد. قابل توجه است که وی سبک پروژه خود را از گیم‌پلی بازی پیشین خود به سه‌بعدی تغییر داده است. بازی جدید در مواردی به مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid شباهت دارد، طوری که دُدریل در توییتر اعلام کرد که قصد دارد نوآوری جدیدی را در بازی خود پیاده کند و یک پروژه «کاملا چند وجهی» را توسعه دهد.

در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از بازی جدید منتشر نشده است اما سازندگان در مورد روند بازی Never Stop Sneakin’ توضیحاتی ارائه دادند. سازندگان در ادامه خاطر نشان کردند که بازی جدید این توانایی را دارد که کاربران را به تجربه مجدد تشویق کند. همچنین به مبارزات نفس‌گیر با راحت‌ترین کنترلرهای ممکن نیز اشاره کردند که ویژگی Procedural Generation نیز در آن جای گرفته است، ویژگی‌ای که روند بازی شما را از حالت تکراری خارج می‌کند و مناطق غیرتکراری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در انتها سازندگان به صداپیشگان این بازی نیز اشاره کردند که شامل آرین هانسون (معروف به اگوراپتور از Game Grumps)، ماریانه میلر، جیسون مارنوچا و غیره می‌شود.

بازی Never Stop Sneakin’ برای عرضه در تعطیلات سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است و به طور انحصاری در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی معرفی بازی Never Stop Sneakin’  را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده