// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶

ویدیوهای بازی Dragon Ball FighterZ با محوریت دو شخصیت جدید بازی منتشر شد

کمپانی باندای نامکو تریلر معرفی دو شخصیت یامچا و تین در بازی Dragon Ball FighterZ را منتشر کرد.

کمپانی باندای نامکو، ناشر بازی Dragon Ball FighterZ، مدام در حال منتشر کردن اخبار خوبی برای هواداران دراگون بال است، چندی پیش بود که شخصیت‌های جدید بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شدند و در ادامه یک تریلر از شخصیت‌های بازی، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو تریلر مربوط به شخصیت یامچا و تین را منتشر کرده که در جریان آن‌ها شاهد تفاوت این دو مبارز و قابلیت‌هایشان خواهیم بود. در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

یامچا و تین یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های این سری هستند و با این حال، سبک مبارزه‌ای آن‌ها با یکدیگر کاملا متفاوت است. یامچا که زمانی دشمن گوکو بود، دارای یک استایل تهاجمی و از فاصله‌ی بسیار نزدیک به شما آسیب می‌رساند. وی همیشه می‌تواند با کمبوهای خود شما را شگفت‌زده کند و در نهایت با حرکت ویژه Wolf Fang Fist حریف خود را از بین ببرد.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

برخلاف یامچا، تین یک شخصیت همه‌ کاره به حساب می‌آید و از نظر استایل مبارزه‌ای، دارای ضربات تقریبا دور برد است و در طول مبارزه می‌تواند از طریق دو قابلیت Tri-Beam و Dodon Ray خود به حریف‌اش آسیب جدی وارد کند. در کنار این موارد تین قابلیتی در اختیار دارد که در جریان آن قادر به مهر و موم کردن حریف خود است.

بازی مبارزه ای Dragon Ball FighterZ در سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده