// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بازی واقعیت مجازی Robinson: The Journey برای HTC Vive منتشر شد

استودیو Crytek اعلام کرد که بازی Robinson: The Journey هم‌اکنون برای کاربران HTC Vive قابل دسترس است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو کرایتک (Crytek) اعلام کرد که پروژه واقعیت مجازی این استودیو، یعنی بازی Robinson: The Journey برای هدست HTC Vive پورت شده است. بازی مذکور در آبان‌ماه سال گذشته روی پلی استیشن VR و دی‌ماه سال گذشته برای آکیولس ریفت عرضه شده است.

بازی Robinson: The Journey حال از کنترلر‌های Oculus Touch پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد بیشتر در حس‌و‌حال بازی غوطه‌ور شوند. پشتیبانی این کنترلر در قالب یک آپدیت به بازی اضافه شده است. اگر قصد دارید این بازی را برای هدست HTC Vive خریداری کنید باید بدانید که قیمت نسخه اچ‌تی‌سی وایو این بازی ۳۹.۹۹ دلار و گران‌تر از نسخه‌های دیگر است.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که این بازی در سبک علمی-تخیلی و ماجراجویی طراحی شده است که در آن شما در جایگاه رابین حضور پیدا می‌کنید؛ پسری که پس از اینکه سفینه‌اش یعنی Esmeralda به مشکل بر می‌خورد، در سیاره‌ بیگانه‌ای به نام Tyson III سرگردان می‌شود؛ سیاره‌ای که سراسر آن را دایناسور‌ها فرا گرفته‌‌اند. شما در حین سفر خود در این دنیا تنها نخواهید بود و رباتی با نام HIGS و دایناسوری با نام Laika شما را در سفرتان همراهی خواهند کرد که البته در حل کردن معما‌ها به شما کمک می‌کنند. به نظر می‌رسد که بازی مذکور با الهام از رمان دانیل دفو یعنی رابینسون کروزوئه ساخته شده است.

بازی Robinson: The Journey هم‌اکنون از طریق پلی استیشن 4 برای پلی‌استیشن VR و از طریق پی سی برای هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را، که پیش‌تر منتشر شده است، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

|

استودیو Crytek هم‌اکنون در حال کار روی پروژه دیگری با نام بازی Hunt: Showdown است که در سبک شوتر‌ اول-شخص و چندنفره در حال توسعه است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده