// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Farmer’s Dynasty با انتشار تریلری معرفی شد

بازی Farmer’s Dynasty که در سبک شبیه‌ساز کشاورزی و نقش‌آفرینی طراحی شده است برای پی سی و کنسول‌ها معرفی شد.

استودیو و کمپانی تاپ‌لز پروداکشنز (Topliz Productions) که آن را با توسعه بازی Airport Simulator می‌شناسیم در میان اخبار بازی، پروژه جدید خود را که در سبک شبیه‌ساز طراحی شده است معرفی کرد.

پروژه جدید که بازی Farmer’s Dynasty نام گرفت در سبک شبیه‌ساز و نقش‌آفرینی طراحی شده است و به گفته سازندگان قصد دارد که به کاربران اجازه دهد که «در رویای خود زندگی کنند و در حالی که مزرعه خود را گسترش می‌دهند به کشاورزی بپردازند». ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری از این بازی منتشر کردند که گویا به راستی قرار است کاربران به انجام این کارها در این بازی بپردازند. این بازی با داشتن محتوای داستانی، شما را در دنیای مجازی کشاورزی رها می‌کند تا با تراکتور فرسوده خود سفر خود را شروع کنید.

پس از به اتمام رساندن ماموریت‌های بزرگ، جوایز و امتیازت بیشتری را به خود اختصاص خواهید داد تا بتوانید مزرعه خود را گسترش دهید. شما با تجربه بازی Farmer’s Dynatsy فقط یک روند شبیه‌ساز کشاورزی را پیش نمی‌برید، بلکه یک تجربه رویایی را خواهید داشت که البته برای آن باید به سختی در بازی زحمت بکشید.

بازی Farmer’s Dynasty برای عرضه در انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است و قرار است برای پی سی و کنسول‌ها در دسترس قرار بگیرد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی شبیه‌ساز کشاورزی و نقش‌آفرینی را تماشا و دانلود کنید. آن‌طور که موسیقی این تریلر ما را با حس‌و‌حال بازی آشنا می‌کند به نظر می‌رسد که سفری پر از ماجرا انتظار کاربران را می‌کشد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده