// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Max: The Curse of Brotherhood برای پلی‌ استیشن 4 تایید شد

استودیو Flashbulb Games با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی پلتفرمر Max: The Curse of Brotherhood برای پلی استیشن 4 پورت می‌شود.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو دانمارکی فلش‌بالب گیمز (Flashbulb Games) که پیش‌تر آن را با نام استودیو Press Play می‌شناختیم اعلام کرد که قرار است با همکاری کمپانی ویرد پروداکشن بازی Max: The Curse of Brotherhood را برای پلی استیشن 4 منتشر کند. گفتنی است که این بازی پلتفرمر، معمایی و فیزیک-محور هم به‌طور فیزیکی و هم دیجیتالی در انتهای سال جاری میلادی به دست کاربران خواهد رسید.

بازی Max: The Curse of Brotherhood پیش‌تر به‌عنوان یک بازی انحصاری برای ایکس باکس وان در دسامبر ۲۰۱۳ میلادی به دست مایکروسافت منتشر شده بود. پس از آن، بازی در ماه مه ۲۰۱۴ میلادی برای ایکس باکس 360 و پی سی نیز منتشر شد.

برای کاربرانی که برای اولین بار است که نام این بازی به گوششان می‌خورد باید گفت که این اثر یک بازی پلتفرمر ۲.۵ بعدی با جلوه‌های رنگارنگ است که با حال‌و‌هوای سینمایی خود برای طرفداران این سبک در دسترس قرار گرفته و از روایت داستانی با اصالت اسکاندیناویایی برخوردار است. کاربران در نقش Max در این بازی حضور پیدا می‌کنند که فقط با استفاده از ماژیک جادویی خود به نبرد با نیرو‌های شیطانی می‌رود تا بتواند برادر کوچک‌تر خود یعنی Felix را از دست آنها نجات دهد.

بازی Max: Curse of Brotherhood در صفحه استیم خود با نقد‌های مثبتی همراه است، طوری که ۹۵ درصد از ۸۰۰ نقد آن مثبت بوده است. بازی مذکور در سایت متاکریتیک نمره ۷۲ را روی کنسول ایکس‌باکس وان دریافت کرده است.

بازی Max Curse of Brotherhood با قیمت ۱۴.۹۹ دلار روی پلتفرم‌های دیگر در دسترس بود، اما هنوز سازندگان قیمت نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی را مشخص نکرده‌اند.

سازندگان ضمن تایید نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی تریلری نیز از آن منتشر کردند که بخشی از داستان‌اش را به همراه روند بازی‌ آن نشان می‌دهد.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده