// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر هنگام عرضه بازی A Robot Named Fight منتشر شد

استودیو Matt Bitner Games با انتشار تریلری، بازی پلتفرمر و تخیلی A Robot Named Fight را برای کاربران پی سی در دسترس قرار داد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو مستقل مت بیتنر گیمز (Matt Bitner Games) بازی A Robot Named Fight را که در سبک پلتفرمر و با گرافیک ۱۶ بیتی طراحی شده است، برای پی سی منتشر کرد. به مناسبت این امر سازندگان تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند که حال‌و‌هوای تخیلی و گرافیک پیکسلی این بازی را نشان می‌دهد.

بازی A Robot Named Fight از ترکیب دو سبک Metroidvania و Roguelike توسعه یافته است. از جنبه روگ‌لایک، بازی با استفاده از سیستم Procedurally Generated مراحل این بازی را به‌طور انتخابی طراحی می‌کند و این امر سبب می‌شود که کاربران در حین بازی با محتویات تکراری روبه‌رو نشوند. سازندگان با الهام گرفتن از بازی‌هایی همچون بازی Super Metroid و بازی Splatterhouse این پروژه را توسعه داده‌اند.

در این بازی تخیلی و پلتفرمر، کاربران هدایت یک ربات تنها را بر عهده می‌گیرند و با جمع‌آوری کردن آیتم‌هایی به نبرد با Megabeast می‌روند؛ پس از اینکه کاراکتر پلید این بازی که به اندازه کره ماه است، نیرو‌های خود را در دنیای بازی رها می‌کند تا شما را از هدف نهایی شما بازدارد. همچنین شما با جمع‌آوری کردن آیتم‌هایی، مسیر‌های جدیدی را برای پیش بردن بازی پیدا می‌کنید.

این بازی ویژگی‌های بسیار زیادی نظیر بیش از ۵۰ نوع دشمن و بیش از ۶۰ نوع سلاح را در خود جای داده است که کاربران می‌توانند به واسطه حالت دونفره آفلاین (Local Co-op) بازی را با دوستانشان تجربه کنند. به گفته سازندگان، این بازی از سیستم Permadeath واقعی بهره‌ می‌برد؛ سیستمی که با وجود آن، کاربران پس از باختن، بازی را مجدد شروع خواهند کرد.

بازی A Robot Named Fight، ساخته استودیو Matt Bitner Games، هم‌اکنون از طریق استیم برای پی‌سی در دسترس است. بازی مذکور در حال حاضر با تخفیف ۲۵ درصدی تا تاریخ ۲۳ شهریورماه (۱۴ سپتامبر) همراه است و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۷.۴۹ دلار از صفحه استیم بازی خریداری کنند. همچنین نسخه دیگری از این بازی که شامل موسیقی متن آن می‌شود با قیمت ۱۰.۶۱ دلار در استیم هم‌اکنون در دسترس است.

در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار بازی A Robot Named Fight را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| د |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده