// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸

تاریخ انتشار بازی Golf Story مشخص شد

استودیو Sidebar Games تاریخ انتشار پروژه نقش آفرینی و گلف محور خود، یعنی بازی Golf Story را برای سوییچ مشخص کرد.

در جریان برنامه اینترنتی Nindies Summer Showcase 2017 پروژه جدیدی به نام بازی Golf Story برای نینتندو سوییچ معرفی شد که ادغامی از سبک نقش‌آفرینی و ورزش گلف است که در قالب گرافیک پیکسلی در حال توسعه است. حال سازندگان در میان جدیدترین اخبار بازی تاریخ انتشار این پروژه را مشخص کردند.

توسعه بازی مذکور در استودیو ساید‌بار گیمز (Sidebar Games) آغاز شده است و وقایع آن در دنیایی روی می‌دهد که هر بخشی از آن شامل زمین‌های گلف، شهر‌ها و مناطق جدید می‌شود که کاربران می‌توانند به هر یک از آنها مراجعه کنند و بازی را پیش ببرند. همچنین هر یک از این مناطق دارای محیط‌های پنهانی است که کاربران می‌توانند با ارتقا دادن کاراکتر خود به آنها دست پیدا کنند.

سلاح شما در این اثر RPG منحصر‌به‌فرد، چوب گلف‌تان است که با سفر کردن در مناطق مختلف به ضربه زدن توپ‌ها می‌پردازید و بازی را پیش می‌برید. بازی یاد شده کاراکتر‌های مختلفی را در خود جای داده است و با داشتن داستانی کامل، بسیار جالب به نظر می‌رسد. گفتنی است که کاربران می‌توانند به واسطه فروشگاه این بازی یا با انجام دادن چالش‌های مختلف، کاراکتر خود را ارتقا دهند و محیط‌هایی را برای خود خریداری کنند.

در آن‌سو شاهد مینی‌ گیم‌هایی در Golf Story هستیم که در قالب بازی‌های گلف، پرتاب دیسک و نبرد ربات‌های پرنده (درون‌ها) در بازی حضور پیدا کرده‌اند که در کنار ورزش گلف قرار گرفته است.

بازی Golf Story در تاریخ نامشخصی از ماه جاری میلادی یعنی سپتامبر (شهریور یا مهرماه) به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Golf Story که خردادماه گذشته منتشر شده است، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

 |  | 

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده