// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Wulverbalde به‌زودی به نینتندو سوییچ راه پیدا می‌ کند

کمپانی Darkwind Media با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی آرکید و ساید‌اسکرول Wulverblade را برای سوییچ مشخص کرد.

بازی Wulveblade در سبک آرکید و ساید اسکرول طراحی شده است و در جریان اخبار بازی اعلام شد که ماه جاری میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. وقایع این بازی ۱۲۰ سال بعد از میلاد مسیح در بریتانیا اتفاق می‌افتد و کاربران در آن با همکاری دوستانشان به نبرد با دشمنان می‌روند تا بتوانند از گسترش امپراطوری رومی جلوگیری کنند. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر معرفی نسخه سوییچ این بازی را نیز منتشر کردند.

بازی مذکور دارای ۸ مرحله مختلف است که در هر کدام شاهد محیط‌های متفاوت خواهید بود. کاراکتر‌های هنری، موسیقی متن حماسی و داستان جذاب از دیگر ویژگی‌های این بازی محسوب می‌شود. علاوه بر محتویات یاد شده، تریلر منتشر شده درگیری‌های این بازی را نیز به نمایش می‌گذارد که گویا بازی از اکشن بالایی برخوردار است و در آن شاهد صحنه‌های درگیری وایکینگ‌ها هستیم.

در ابتدا بازی مذکور در واقع برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  کامپیوتر معرفی شده بود، که حال سازندگان به طور غافل‌گیرانه آن را برای نینتندو سوییچ نیز تایید کردند. البته گفتنی است که تاریخ انتشار یاد شده در بالا برای سوییچ اعمال شده است و هنوز مشخص نشده است که بازی Wulverblade در چه تاریخی به پلتفرم‌های دیگر راه پیدا می‌کند ولی می‌دانیم که در مرحله اول این بازی به سوییچ راه پیدا می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه سوییچ این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. بازی Wulverblade در تاریخ نامشخصی از ماه جاری میلادی یعنی سپتامبر (شهریور- مهر ماه) برای سوییچ عرضه می‌شود و به گفته سازندگان کمی دیرتر به پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان راه پیدا می‌کند.

 | |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده