// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر جدید بازی Arms با محوریت کاراکتر لولاپاپ

نینتندو با انتشار تریلری کاراکتر رایگان بعدی بازی مبارزه‌ای Arms را معرفی کرده است. این کاراکتر به همراه آپدیت 3.00 به بازی اضافه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو با نمایش تریلری کاراکتر بعدی بازی مبارزه‌ای Arms را مشخص کرد. آپدیت 3.00 این شخصیت مبارز خیابانی را، که با نام Lola Pop شناخته می‌شود، به بازی Arms اضافه می‌کند.

نینتندو کاراکتر Lola Pop را از لحاظ شخصیتی، رنگارنگ همانند لباس‌هایش توصیف می‌کند. این کاراکتر دست آب‌نباتی، که مانند دلقک‌ها لباس می‌پوشد، می‌تواند بدن خود را مثل بالن باد کند و این قابلیت، قدرت‌های دفاعی خوبی را به او می‌دهد. تریلر معرفی لولاپاپ را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

به همراه کاراکتر لولاپاپ در آپدیت جدید Arms استیجی آب‌نباتی با حال و هوای این شخصیت نیز منتشر خواهد شد. لولاپاپ با سه Arms جدید خواهد آمد که بعضی قابلیت دفاعی و بعضی نیز قابلیت هجومی به او می‌دهند.

لولاپاپ دومین شخصیتی است که توسط کمپانی نینتندو به بازی مبارز‌ه‌ای Arms اضافه می‌شود. قبل از او، قهرمان مسابقات Arms، یعنی مکس به این بازی اضافه شده بود. او به همراه حالت Versus جدیدی به بازی اضافه شد که قابلیت بازی کردن در نقش هدلاک را به بازیکنان می‌داد. آپدیت آخر Arms نیز بخش تمرینی را به بازی اضافه کرده است.

بازیکنانی که هنوز در خرید بازی Arms برای نینتندو سوییچ شک دارند می‌توانند به‌زودی این بازی را برای باری دیگر تست کنند. نینتندو اعلام کرده است که نسخه‌ی دموی بازی Arms از تاریخ ۳ تا ۵ شهریور در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. Arms چندی پیش برای نینتندو سوییچ عرضه شد و از زومجی نمره‌ی ۸ را دریافت کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده