// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Ironcast برای نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی Ripstone Games تاریخ انتشار نسخه سوییچ بازی معمایی و استراتژی Ironcast را اعلام کرد.

بر طبق جدیدتریان اخبار بازی، استودیو دردبیت (Dreadbit) و کمپانی ریپ‌استون گیمز (Ripstone Games) اعلام کردند که پروژه معمایی و استراتژی خود یعنی بازی Ironcast در تاریخ ۱۹ مرداد ماه (۱۰ آگوست) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. گفتنی است که این اولین بار است که هر یک از استودیو‌های یاد شده محصولی را برای سوییچ عرضه می‌کنند.

بازی Ironcast اولین بار در مارس ۲۰۱۵ میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد و یک‌ سال پس از آن توانست خود را به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برساند. به گفته سازندگان نسخه سوییچ این بازی تمامی محتویات قبلی این بازی را که شامل فرماندهان و ربات‌ها می‌شود، در خود جای داده است و با قیمت ۱۲.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دنیل لیور، موسس و طراح حاضر در استودیو دردبیت، پس از تایید نسخه سوییچ این بازی نوشت:

پس از اینکه نینتندو سوییچ عرضه شد آن را بلافاصه خریداری کردم و از ایده این محصول بسیار هیجان زده شدم. پس از اینکه برای اولین بار بازی را روی این کنسول تجربه کردم بلافاصله خواستم که بازی Ironcast را نیز به سوییچ برسانم و احساس می‌کنم بهترین پلتفرم برای این بازی خواهد بود.

بازی روی هر دو حالت سوییچ یعنی دستی و روی داک قابل بازی است و به کاربران اجازه می‌دهد که کنترلر خود را به دلخواه انتخاب کنند طوری که بازی روی یک جوی‌کان و حتی صفحه لمسی آن نیز قابل بازی خواهد بود. این بازی همچنین از سیستم HD Rumble کنسول نینتندو سوییچ نیز پشتیبانی می‌کند.

وقایع این بازی در قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد و کاربران در آن کنترل ربات‌هایی را بر عهده می‌گیرند و باید از حملات بریتانیا جلوگیری کنند. این بازی از المان‌های یک بازی روگ‌لایک همانند سیستم Permadeath بهره می‌برد یعنی اینکه پس از باخت، روند بازی صفر و از ابتدا آغاز می‌شود، البته گفتنی است که پس از اتمام مراحل می‌توانید ربات‌ خود را ارتقا دهید. مبارزات این بازی از سیستم Match-Three بهره می‌برد که در آن کاربران با یکسان کردن رنگ سه مهره، بازی را پیش می‌برند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه سوییچ بازی Ironcast را تماشا کنید و نگاهی به گیم‌پلی این بازی بیاندازید. همانطور که در بالا اشاره شد این بازی در تاریخ ۱۹ مرداد ماه برای کاربران سوییچ در دسترس خواهد بود.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده