// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر جدید بازی Arms قهرمان جدید آن را نشان می‌ دهد

نینتندو تریلر جدید از بازی مبارزه‌ای و انحصاری Arms منتشر کرد که مبارزات قهرمان جدید یعنی Max Brass را به نمایش می‌گذارد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو تریلر جدیدی از بازی انحصاری و مبارزه‌ای خود یعنی Arms منتشر کرد که کاراکتر جدید این بازی یعنی Max Brass را به تصویر می‌کشد. کاربران مبارز جدید را در قالب یکی از باس‌های آخر این بازی می‌شناسند که از زمان عرضه در بازی حضور داشت اما قابل بازی نبود. Max Brass در جریان رویداد E3 2017 معرفی شد و قرار است ماه جاری به مبارزان دیگر ملحق شود و با مشت‌های قابل شارژ خود رقیبان‌اش را از پای در بیاورد.

در صورتی که خون مکس به کمتر از ۲۰ درصد برسد، مشت‌های او به طور مداوم شارژ می‌شود و این امر می‌تواند او را به یک مبارز قوی‌تر تبدیل کند. شخصیت Max Brass در قالب یک بسته الحاقی به طور رایگان ماه جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Arms ماه گذشته به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و توانست امتیازات خوبی را از سوی منتقدان به خود اختصاص دهد. در صورت تمایل می‌توانید بررسی آن را از دید وب‌سایت‌های معتبر در زومجی مشاهده کنید و نگاهی کوتاه به ویژگی‌های آن بیاندازید.

چندی پیش بازی Arms میزبان یک آپدیت بزرگ شد که حالت جدید Arena Mode را به این بازی اضافه کرد، این حالت همانند بخش Party Mode است اما به کاربران اجازه می‌دهد در حالت چند نفره حضوری (لوکال) مبارزات دوستان خود را تماشا کنند. این حالت تا ۴ کاربر را پشتیبانی می‌کند، طوری که دو کاربر با یکدیگر مبارزه می‌کنند و دو نفر دیگر به تماشا بازی آنها می‌پردازند.

این به‌روزرسانی بخش LAN Mode را نیز به بازی اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد به واسطه‌ی وایرلس یک ارتباط اینترنتی پایدار و قوی‌تر در حین حالت چند نفره لوکال داشته باشند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نگاهی به روند بازی شخصیت جدید و قابلیت‌ها آن بیاندازید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده