// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی های Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon برای نینتندو 3DS معرفی شد

در جریان رویداد Nintendo Direct دو بازی Pokémon Ultra Sun و Pokémon Ultra Moon برای کنسول دستی نینتندو 3DS معرفی شد.

امروز در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو دو بازی Pokémon Ultra Sun و Pokémon Ultra Moon را برای کنسول دستی 3DS معرفی کرد. این دو بازی نسخه‌ جدید بازی های Pokémon Sun و Pokémon Moon هستند که در سال ۲۰۱۶ روی 3DS منتشر شده بودند.

این خبر در جریان رویداد Nintendo Direct که برای بازی Pokémon برگزار شده بود، منتشر شد. در همین حین جونیچی ماسودا، از نفرات حاضر در استودیو گیم‌فریک (Game Freak)، اعلام کرد که دو بازی Ultra Moon و Ultra Sun از خط داستانی مختلف برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این سازندگان اعلام کردند که Pokemon جدیدی که در نسخه‌های پیشین دیده نشده است در این بازی حضور پیدا خواهد کرد که البته هنوز اطلاعاتی پیرامون نام و ظاهر آن منتشر نشده است.

در ادامه به نقل از مادوسا، ویژگی‌های جدیدی در این بازی گنجانده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد سفری لذت‌بخش‌تر را از نسخه‌های پیشین داشته باشند. سازندگان در این مورد نیز اطلاعاتی فاش نکردند.

بازی‌های Pokemon Ultra Sun و  Pokemon Ultra Moon در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) به طور جداگانه برای نینتندو 3DS عرضه خواهد شد.

در طول برنامه نینتندو دایرکت بازی Pokken Tournament معرفی شد و قرار است برای نینتندو سوییچ منتشر شود. در این بازی مبارزه‌ای، قهرمانان نسخه‌های پیشین بازی پوکمون حضور خواهند داشت. سازندگان اعلام کردند که این بازی را در نمایشگاه E3 2017 به نمایش خواهند گذاشت.

اگر از علاقه‌مندان سری بازی‌های پوکمون هستید باید بدانید که بازی قدیمی Pokemon Gold و Silver نیز از طریق سیستم Virtual Console به نینتندو 3DS راه پیدا کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی‌ Pokken Tournament DX را اوایل ویدیو و تریلر معرفی بازی های Pokemon Ultra Sun و  Pokemon Ultra Moon و را در انتهای تریلر مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده