نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Sonic Mania منتشر شد

به تازگی استودیو سونیک تیم، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Sonic Mania با حضور شخصیت دوست‌داشتنی و محبوب ناکلز منتشر کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی استودیو سونیک تیم (Sonic Team) تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی Sonic Mania منتشر کرده است که شخصیت محبوب ناکلز (Knuckles) در آن به چشم می‌خورد.

در این تریلر شخصیت ناکلز را در مرحله‌ی Battery Zone بازی مشاهده می‌کنیم که به سرعت مسیر خود را با انجام پرش‌های هوشمندانه طی می‌کند. همچنین قابلیت‌های ناکلز در امر بالارفتن از سطوح مختلف نیز به تصویر کشیده شده است که در بعضی از مراحل بازی بسیار کارآمد خواهد بود.

اطلاعات مختصر بازی از زبان ناشر این اثر

بازی Sonic Mania یک تجلیل نهایی برای گذشته و آینده است که دنیای سونیک در ابتدای پیدایش را با مناطق جدید، باس‌های قدرتمند و سه کاراکتر قابل بازی در هم می‌آمیزد و همه‌ی آنها را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. پس از گذشت ۲۵ سال، کاراکتر سونیک حلقه‌های بی‌شماری را از مناطق مختلف گرد هم آورده و Sonic Mania دیداری دوباره برای نخستین بازی خلق شده از سونیک خواهد بود. این بازی یک تجربه‌ی عالی در اختیار طرفداران قدیمی و جدید این مجموعه قرار می‌دهد و لبخند به لب‌های آنها می‌نشاند.  

بازی Sonic Mania در تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

|  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده