// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر روز انتشار بازی TumbleSeed منتشر شد

استودیو TeamTumbleSeed با انتشار تریلری جدید بازی مستقل TumbleSeed را برای پی‌سی، نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تیم‌تامبل‌سید (TeamTumbleSeed) و کمپانی آیِوو (Aeiowu) بازی TumbleSeed را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر کردند. ضمن اعلام این خبر تریلری از این بازی منتشر شد.

به گفته سازندگان، این بازی در سبک Rolly Rguelike طراحی شده است و کاربران در آن به عنوان دانه‌ای، ایفای نقش می‌کنند و در حالی که دشمنان را پشت سر می‌گذارند، وظیفه آنها صعود به قله کوه است. نسخه سوییچ این بازی به سیستم HD Rumble این کنسول مجهز شده است، بر این اساس کاربران می‌توانند حرکات دانه‌ها را در دستان خود احساس کنند.

کاربرانی که برای اولین بار نام بازی TubmleSeed به گوششان می‌خورد در ادامه می‌توانند توضیحات سازندگان را پیرامون آن مشاهده کنند.

بازی TumbleSeed در مورد دانه‌ای است که رویاهای بزرگی در سر دارد. دانه‌‌ی خود را به بالای کوه هدایت کنید و نقشه‌های غیر تکراری را در حالی که از سوراخ‌ها دوری می‌کنید، پشت سر بگذارید. در طی راه، دشمنان خود را به واسطه‌ی کنترلر‌های آسان نابود کنید و از یک بازی مهیج لذت ببرید. در این بازی آیتم‌هایی تعبیه شده است که می‌توانید با به دست‌ آوردن آنها شخصیت خود را قوی‌تر کنید و با پیش‌بردن حرکات چرخشی در مسیر با دوستان جدید آشنا شوید تا بتوانید به قله کوه برسید و خانه خود را نجات دهید. این بازی شامل ۵ دنیای متنوع و زیبا می‌شود. ۳۰ آیتم نیروزا، چالش‌های روزانه و رمز و راز‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی TumbleSeed را دانلود و تماشا کنید و نظرات خود را در مورد سبک این بازی با ما درمیان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده