نویسنده: محمد جواد .
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe منتشر شد

جدیدترین تریلر بازی Mario Kart 8 Deluxe اطلاعات جدیدی از این بازی به نمایش می‌گذارد.

بازی 8 Mario Kart ابتدا برای کنسول Wii U عرضه شده بود و قطعا یکی از بهترین بازی‌های این پلتفرم بود. نینتندو یک تصمیم عاقلانه گرفت و به جای آنکه ما را مجبور کند تا چندین سال برای نسخه‌ای جدید از این سری صبر کنیم، نسخه قبلی را با ویژگی‌هایی جدید روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. تریلری که به تازگی منتشر شده است تعدادی از این ویژگی‌های جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe به نمایش می‌گذارد.

Mario Kart 8 Deluxe در روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه عرضه می‌شود. نینتندو با انتشار یک تریلر، خود را برای عرضه این بازی آماده کرده است. این تریلر یک دقیقه‌ای به خوبی ویژگی‌های جدید را به نمایش می‌گذارد و  افرادی که بازی را روی Wii U تجربه کرده‌اند، مشتاق به خرید دوباره‌ی آن خواهند شد و این امر به فروش بازی کمک خواهد کرد.

تریلر در ابتدا به بازگشت تمامی شخصیت‌های اصلی نسخه قبل از جمله ماریو اشاره می‌کند و سپس شخصیت‌هایی مانند لینک و ایزابل را نشان می‌دهد قبلا در بسته‌ی الحاقی عرضه شده‌ بودند اما هم اکنون بi صورت رایگان به نسخه جدید اضافه شده‌اند. پس از آن شخصیت‌هایی را که به صورت انحصاری برای Mario Kart 8 Deluxe عرضه می‌شوند نمایش می‌دهد؛ شخصیت‌هایی مانند: اینکلین گرل، اینکلین بوی و کینگ بو.

سپس تریلر به نمایش دو آیتمی می‌پردازد که در نسخه اصلی وجود نداشته‌اند و به تازگی در نسخه جدید اضافه شده‌اند، ایتم‌های بو و فدر، و درباره‌ی هر کدام توضیحاتی ارائه می‌دهد. همچنین در طول تریلر به ویژگی نیتروژن ۲۰۰ سی سی اشاره می‌شود که قبلا طی یک بسته‌ی الحاقی رایگان به بازی اضافه شده بود. یک ویژگی جدید دیگر نیز با اسم فرمان هوشمند برای بازی معرفی شده است که اجازه خروج از جاده را نمی‌دهد. 

و در آخر تریلر هم از حالت Battle Mode رونمایی می‌شود. شما می‌توانید تریلر بازی را در ادامه تماشا کنید:


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده