// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Steep میزبان مسابقات جدید Freeride World Tour شد

کمپانی یوبی‌سافت با انتشار تریلری از بازی ورزشی Steep، کاربران را از مسابقات جدید Freeride World Tour با خبر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی ورزشی زمستانه Steep، ساخته کمپانی یوبی‌سافت، اخیرا میزبان مسابقات جدیدی با نام Freeride World Tour شد. مسابقات و چالش‌های جدید به بازیکنان برتر این بازی اجازه می‌دهد که برای جوایز ارزنده و آیتم‌های ویژه به رقابت بپردازند.

مسابقات جدید تا سه‌شنبه، ۳ فروردین ماه (۲۷ مارس) ادامه می‌یابد. مسابقات جدید در قالب چالش‌ و حالت Steep of Doom در مناطق Cursed Mountain برگزار می‌شود. پس از انجام مسابقات، ۳۲ بازیکن برتر از هر پلتفرم، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، به مسابقات نهایی راه می‌یابند.

مسابقات نهایی Freeride World Tour در مناطق Aravis برگزار می‌شود. دوره نهایی مسابقات از تاریخ ۱۱ فروردین ماه (۳۱مارس) الی ۱۵ فروردین (۴ آوریل) انجام می‌یابد و به  سه بازیکن برتر از هر پلتفرم، جوایز و آیتم‌های ارزنده تعلق می‌گیرد. کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که بزودی جزئیات بیشتری از مسابقات نهایی Freeride World Tour منتشر خواهد کرد.

البته قابل ذکر است که کاربرانی که به سه رتبه برتر دست  پیدا نکنند نیز جوایزی دریافت خواهند کرد. حتی کاربرانی که به مسابقات نیم نهایی World Tour دست پیدا کنند هم می‌توانند جوایزی را به دست آورند. پس اگر احساس می‌کنید که نمی‌توانید به مسابقات نهایی راه پیدا کنید، تجربه این مسابقات خالی از لطف نیست و احتمال می‌رود که بتوانید جوایز و آیتم‌هایی را نیز فقط با تجربه این مسابقات کسب کنید.

بازی Steep در زومجی توانست نمره ۶.۵ را به خود اختصاص دهد، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Steep را مطالعه کنید.

کمپانی یوبی‌سافت ضمن برگزاری مسابقات Freeride World Tour تریلر جدیدی از بازی Steep منتشر کرد که جزئیات این مسابقات را به تصویر می‌کشد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده