// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

تریلر جدید بازی Mario Sports Superstars با محوریت حالت گلف

کمپانی نینتندو با انتشار تریلری جدید حالت گلف بازی Mario Sports Superstars را به نمایش گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو تریلر جدیدی از بازی Mario Sports Superstars منتشر کرد. تریلر جدید حالت گلف این بازی انحصاری نینتندو 3DS را به تصویر می‌کشد که مکانیزم و گیم‌پلی آن شباهتی به سری بازی‌های Mario Golf دارد.

این بازی ورزشی شامل ورزش‌های دیگر شامل تنیس، فوتبال، بیسبال و اسب سواری می‌شود که در حالت تک نفره و چند نفره قابل بازی است. چندی پیش  شاهد انتشار تریلر حالت فوتبال این بازی بودیم که در اینجا می‌توانید تریلر آن را در زومجی تماشا کنید. همچنین قرار است که بازی Mario Sports Superstars دارای کارت‌های آمیبو (Amiibo) باشد که امتیازات و حالت‌های جدید را به بازی اضافه می‌کند. پس از عرضه این بازی تا مدت زمان محدودی تمامی نسخه‌های فیزیکی این بازی دارای یک کارت آمیبو خواهد بود؛ در حالی که بسته‌های پنج‌تایی کارت‌های آمیبو جداگانه با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته می‌شود.

در ادامه می‌توانید نگاهی کلی به چکیده حالت گلف بازی Mario Sports Superstars بیاندازید:

چوب گلف خود را برداشته و چند مسابقه گلف را با دوستانتان تجربه کنید. در محیط‌های مختلف، از دشت‌های بزرگ گرفته تا ساحل‌های شنی، با ضربات پی در پی توپ خود را به گودال برسانید و یک مسابقه گلف جذاب را تجربه کنید. در ورز‌ش‌های دیگر می‌توانید در مقابل بازیکنان مجازی مسابقه‌ای را تجربه کنید و یا اینکه با دوستانتان بازی دو نفره‌ای را حضوری (Local) یا در بخش چند نفره آنلاین تجربه کنید.

چوب گلف مورد نظر خود را با توجه به فاصله گودال و جهت باد انتخاب کنید و با تنظیم قدرت ضربه، توپ را پرتاب کنید. بازیکنان حرفه‌ای می‌توانند تنظیمات ضربات خود را از حالت خودکار خارج کرده و آن را به صورت دستی اعمال کنند. بر این اساس می‌توانند توپ‌های خود را با دقت بالاتری پرتاب کنند و حتی آنها را چرخشی پرتاب کنند.

در مورد تنظیمات دوربین کاربران می‌توانند هنگام ضربه توپ از طریق صفحه لمسی کنسول دوربین را تنظیم کنند. در حالت Stroke Play، کاربران می‌توانند تنظیمات بازی را تغییر دهند. این تنظیمات شامل تعداد گودال‌های زمین، تنظیم آب و هوا و تغییر نقطه آغاز ضربه می‌شود که می‌توانید در بخش تمرین آن‌ها را آزمایش کنید و مهارت خود را افزایش دهید و به مسابقات چالشی (Ring Challenge) ملحق شوید.

بازی Mario Sports Superpants قرار است در مرحله آغازین در اروپا در تاریخ ۲۰ اسفند ماه (۱۰ مارس) عرضه شود و سپس ۴ فروردین ماه (۲۴ مارس) در آمریکای شمالی در دسترس قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید تریلر حالت گلف این بازی را به همراه تعدادی عکس دانلود و تماشا کنید.

| |

Mario Sports


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده