نویسنده: آراییس نظریان
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

تریلر جدید Yooka-Laylee منتشر شد

تریلر جدید بازی Yooka-Laylee بخش همکاری چند نفره آفلاین را به همراه حالت‌های آرکید را نشان می‌دهد.

استودیو پلی‌تونیک گیمز «Games Playtonic» اعلام کرد که بازی پلتفرمر اکشن ماجراجویی Yooka-Laylee دارای بخش همکاری چند نفره آفلاین بوده که همراه با حالت‌های مختلف عرضه می‌شود.

در مراحل اصلی بازی Yooka-Laylee، بازیکن اول هدایت یوکا و لیلی را در دست می‌گیرد و در آن سو بازیکن دوم هدایت تیم زنبور (Bee Team) را بر عهده خواهد داشت. همینطور بازیکن دوم توانایی از بین بردن تله‌ها و جمع‌آوری پروانه و پر‌ها را نیز دارد. همچنین هشت حالت آرکید مختلف در بازی تعبیه خواهد شد که کاربران می‌توانند آن را به صورت تک نفره و همکاری چند نفره تجربه کنند. در کنار این موارد، استودیو پلی توینک خبر از حضور چهار بازیکن در بخش همکاری چند نفره آفلاین آن خبر داده است. تمامی این حالت‌ها از جدول امتیاز جهانی بهره می‌برد و می‌توانید آن را در بخش آرکید رکسترو پیدا کنید.

حالت‌های آرکید شامل یک بازی مسابقه‌ای با نام Kratos Karting به همراه حالت کپچر فلگ با نام Blag the Flag است که در بازی قرار داده شده‌اند. همچنین حالت‌های Gun-let Run به همراه دو حالت چالشی با نام‌های Jobstacle Course و Hurdle Hijinx در بازی تعبیه شده است. کاربران می‌توانند با انجام بخش تک نفره بازی Yooka-Laylee ژتون‌هایی را جمع‌آوری و با آنها حالت‌های آرکید را تجربه کنند.

بازی Yooka-Laylee قرار است در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز، مک و لینوکس) عرضه شود. در آخرین اخبار بازی مذکور اعلام شد که این بازی برای کنسول Wii U منتشر نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Yooka-Laylee که گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد دانلود و تماشا کنید.

|  

 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده