// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر جدید گیم پلی بازی Ghost Recon Wildlands

یوبیسافت ویدیوی گیم‌پلی جدیدی را از ماموریت Skydive در بازی Ghost Recon: Wildlands منتشر کرده است.

صفحه‌ی یوتیوب لاتین زبان یوبیسافت،‌ تریلر جدید Ghost Recon: Wildlands را منتشر کرده است که به سان گذشته، شاهد همکاری بازیکنان جهت رسیدن به اهداف مورد نظر هستیم. هرچند برخلاف تریلر اخیر یوبیسافت، شاهد پخش تصاویر لایو‌اکشن و یک گربه‌ی دوست‌داشتنی نیستیم، با این حال ویدیوی جدید گیم‌پلی ماموریت Skydive‌ را به نمایش گذاشته است. ویدیوی فوق تنها در یوتیوب مخصوص آمریکایی‌های لاتین زبان منتشر شده است که محتوای کاملا جدیدی را شامل می‌شود.

مانند ویدیوهای گذشته،‌ در این ویدیو نیز تصاویر از دید بازیکنان مختلف نمایش داده شده است. در حالی که یکی از بازیکنان از زمین پشتیبانی لازم را برای گرفتن هدف انجام می‌دهد. سایر بازیکنان نیز  نقش مهمی را از آسمان و به وسیله‌ی هلیکوپتر برای از بین بردن حداکثری دشمنان و فراهم آوردن شرایط انتقال هوایی هدف مهیا می‌کنند. قابلیت‌های تگ کردن دشمنان و نمایش سلاح‌های مختلف از جمله ویژگی‌های نمایش داده شده در این ویدیو است:

| |

 یوبی‌سافت از اولین روز رونمایی از بازی Wildlands سعی کرده است تا انجام این بازی را متکی به حرکت تیمی معرفی کند. زمین‌هایی بزرگ با طبیعتی بی‌نظیر در بولیوی، انتظارات را از ساخته‌ی یوبیسافت افزایش داده است. یوبی‌سافت پیش از این تاریخ عرضه Ghost Recon: Wildlands را ۷ مارس ۲۰۱۷ (۱۸ اسفند) مشخص کرده است. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیش از این نیز در اخبار بازی Ghost Recon: Wildlands، شاهد انتشار نقشه‌ی عظیم این بازی جهان باز بودیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده