نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدیدی از بازی Cube Life: Island Survival منتشر شد

استودیو Cypronia تریلر جدیدی از بازی Cube Life: Island Survival منتشر کرد.

استودیو اسلواکیایی Cyrpronia اوایل ماه نوامبر بازی Cube Life: Island Survival را برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی کرد که این بازی بسیار شبیه به بازی Minecraft طراحی شده است. حال، امروز این استودیو با انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Cube Life: Island Survival اعلام کرد این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. پیش از این، بازی Cube Life: Island Survival برای کنسول Wii U منتشر شده بود و این استودیو با ارتقای گرافیک بازی، قصد دارد این بازی را اواخر فصل بهار سال ۲۰۱۷ برروی این دو پلتفرم منتشر کند.

محیط و نحوه گیم‌پلی بازی Cube Life: Island Survival بسیار شبیه به بازی استودیو موجنگ یعنی ماینکرفت طراحی شده است. این بازی دارای دو بخش Creative و Survival است و ماجرای بازی درباره شخصی است که در یک جنگل بزرگ و انبوه گیر کرده است و او با چند ابزار باید خود را در برابر حیوات و سوانح نجات بدهد.

عقاب‌ها، آدم خوارها و عنکبوت‌ها موجوداتی هستند که به دنبال شکار و خوردن شخصیت بازی هستند. همچنین، برای زنده نگه داشتن او باید به دنبال غذا، آب و پناهگاه در جنگل بپردازند. بازیکنان می‌توانند در بازی Cube Life: Island Survival قایق بسازند و به مناطق مختلف بازی بروند و بیش از ۲۰۰ آیتم برای ساخت و ساز برای این بازی موجود است.

استودیو Cypronia پشتیبانی خوبی از نسخه Wii U بازی Cube Life: Island Survival کرده است و بروزرسانی‌های متعددی برای این بازی عرضه کرده است. امید است که تمامی آیتم‌های منتشر شده برای نسخه قبلی و آیتم‌های جدیدی برای پلتفرم‌های مورد نظر منتشر شود و مورد پشتیبانی خوب سازندگان برروی نسخه جدید قرار بگیرد. تاکنون تاریخ انتشار دقیقی از سازندگان بازی برای انتشار بازی Cube Life: Island Survival اعلام نشده است.

در تریلر منتشر شده، ارتقای گرافیکی به خصوص ارتقای بصری دریا مشهود است و جزئیات مکعب‌های بازی خوب کار شده است و طبیعی بودن دریا در مقابل دنیای مکعبی بازی بسیار عجیب به نظر می‌رسد. شما می‌توانید این تریلر زیبا را در پایین تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده