// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

ویدیوی جدید Ghost Recon: Wildlands یک مرحله از بازی را نشان می‌دهد

ویدیوی گیم‌پلی جدید بازی Ghost Recon: Wildlands ماموریتی در شب را با توضیح دامینیک باتلر، نشان می‌دهد.

یوبیسافت ویدیوی گیم‌پلی ۱۲ دقیقه‌ای جدیدی را از روند بازی Ghost Recon: Wildlands منتشر کرده است. در این ویدیو دامینیک باتلر (Dominic Butler)، طراح ارشد این بازی به توضیحات ویژگی‌های ماموریت در شب می‌پردازد. در ابتدای ویدیو شاهد پرش شخصیت‌ها از هلیکوپتر برای ورود به کمپ دشمنان هستیم.

در این ویدیو دامینیک باتلر با تایید حضور چرخه کامل روز و شب در Wildlands از تاثیر شرایط آب و هوایی بر روند بازی خبر می‌دهد. به عنوان مثال در آب و هوای بارانی،‌ شرایط مناسبی برای انجام ماموریت مخفیانه مهیا است. از جمله ویژگی‌هایی که در گذشته نیز در بسیاری از بازی‌های شاهد آن بودیم حضور قابل سینک شات برای نشانه‌گذاری دشمنان است. با این حال در Wildlands بازیکنان می‌توانند هر یک از دشمنان را برای هدف‌گیری ترکیبی با همراهان شماره‌گذاری کنند. در کنار حالت آنلاین، بازیکنان در حالت آفلاین نیز می‌توانند تا دستوراتی را به اعضای تیم AI (هوش مصنوعی)‌ بدهند.

از جمله ویژگی‌های جدیدترین بازی از مجموعه Ghost Recon، حضور بیش از ۵۰ سلاح است که به گفته‌ی باتلر، بازیکنان قادر به شخصی‌سازی آنها با هزاران قطعه بر اساس ماموریت پیشرو هستند. از دیگر ویژگی‌های نمایش داده شده در ویدیوی گیم‌پلی قابلیت استفاده از پهباد در شب است که برای اسکن دشمنان کاربرد دارد. باتلر در کنار فعال کردن دوربین حرارتی (Thermal Camera)، امکان ارتقاء ویژگی‌های پهبادها را نیز تایید می‌کند.

یکی از قابلیت‌های بازی امکان تعامل با محیط جهت انجام ماموریت خواهد بود. در این ویدیو نیز با بدست آوردن کامیون،‌ تیم باتلر امکان ورود به مقر دشمن را پیدا می‌کنند. در ادامه با شناسایی هدف به وسیله پهباد، یکی از اعضای تیم خود را به ژنراتور رسانده و برق منطقه را خاموش می‌کند. ویدیو همچنین شامل استفاده از قابلیت دید در شب می‌شود. در ادامه می‌توانید به تماشا و دانلود این ویدیوی گیم‌پلی بپردازید:

|

بازی Ghost Recon: Wildlands در تاریخ ۷ مارس ۲۰۱۷ (۱۷ اسفند ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده