نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵

تماشا کنید: حضور شخصیت‌های مجموعه ‍Star Fox در بازی Monster Hunter Generations

کپکام (Capcom) و نینتندو (Nintendo) ویدیویی را منتشر کرده‌اند که حضور شخصیت‌های سری بازی‌های Star Fox را در بازی Monster Hunter Generations به تصویر می‌کشد. در ادامه‌ می‌توانید این ویدیو را همراه زومجی تماشا کنید.

کمپانی‌های کپکام و نینتندو تریلری را از حضور شخصیت‌ها و المان‌های بازی‌های Star Fox در Monster Hunter Generations، بازی انحصاری کنسول 3DS، منتشر کرده‌اند. این تریلر حال و هوای یک محتوای دانلودی را به تصویر می‌کشد که با دریافت آن، بازیکنان Monster Hunter Generations می‌توانند Palicoها (همراهان درون بازی) را به شکل و شمایل شخصیت‌های پرطرفدار استار فاکس، از جمله Fox McCloud، دربیاورند. در این میان، حتی شمشیرهای این شخصیت‌ها هم به شکل سلاح‌های گرم آن‌ها در سری استار فاکس درمی‌آیند. البته هنوز از زمان انتشار DLC فوق اطلاعی نداریم.

 

  | 

بازی Monster Hunter Generations قرار است در ۱۵ جولای (۲۵ تیرماه) در اروپا و آمریکای شمالی برای کنسول دستی 3DS منتشر شود. این بازی در پاییز سال گذشته با نام Monster Hunter X در کشور ژاپن عرضه شده بود. نسخه‌ی دموی بازی مدتی است که از طریق eShop به‌رایگان قابل دریافت است.

منابع: DualShockers / Gematsu / Siliconera


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده