نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تماشا کنید: ۱۵ دقیقه گیم پلی نسخه پی سی بازی Battefield 1 با بالاترین جزییات گرافیکی

اخیرا ویدیویی از بخش چندنفره بازی Battlefield 1 منتشر شده که ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی آن را روی یک پی‌سی مجهز به کارت گرافیک GTX 1080 و با بالاترین جزییات گرافیکی نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

Battlefield 1 یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های امسال است که طرفداران سبک شوتر اول‌شخص نظامی را به دوران جنگ جهانی اول خواهد برد. یکی از بخش‌هایی که افراد زیادی بی‌صبرانه منتظر آن هستند، قسمت چند‌نفره بازی است، چرا که سری بازی‌های بتلفیلد استودیو دایس همواره به داشتن قسمت چندنفره عالی مشهور هستند. اخیرا ویدیویی از نسخه آلفای بخش چندنفره بازی منتشر شده که اجرای آن با بالاترین جزییات گرافیکی بر روی یک پی‌سی مجهز به کارت گرافیکی GTX 1080 را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

علاوه بر جزییات گرافیکی که در این ویدیو بیداد می‌کنند، می‌توانیم کلاس‌ها و تجهیزات مختلف را نیز در بازی مشاهده کنیم که شامل چندین نوع تانک نیز می‌شود. بازی بتلفیلد 1 قرار است در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهرماه) به‌طور رسمی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. به‌استناد سایت دیجیتال فاندری، این بازی از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی خواهد کرد و همچنین استودیو DICE یک رابط کاربری جدید نیز برای بازی طراحی کرده است. به‌علاوه چندی پیش جزییاتی از نقشه‌های بخش چند‌نفره بازی منتشر شد.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده