// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱

تماشا کنید: یک شخصیت و چند ظاهر جدید برای Smite با بروزرسانی بعدی بازی

بدون شک یکی از زیباترین بازی‌هایی که توانسته نظر مخاطبان سبک میدان نبرد چند نفره‌ آنلاین یا MOBA را به خود جلب کند، Smite، محصول استودیو های-رز است. در جدیدترین بروزرسانی این بازی قرار است یک شخصیت و چند اسکین یا ظاهر جدید به آن اضافه شوند.

استودیو Hi-Rez به تازگی اعلام کرده که جدیدترین بروزرسانی بازی Smite با شماره‌ی ۳.۸ قرار است علاوه بر تعدادی اسکین جدید برای شخصیت‌های قبلی، شامل کاراکتر جدیدی به نام «سوسانو» (Susano) ملقب به رب‌النوع طوفان تابستان باشد که تا این لحظه سومین شخصیت ژاپنی این بازی محسوب می‌شود. قابلیت ثانویه یا Passive این شخصیت به او این امکان را می‌دهد که به ازای تعداد قدرت‌هایی که در حال بارگذاری مجدد (Cooldown) هستند، به سرعت حرکتش اضافه کند. این قابلیت که به ظاهر ساده می‌آید بسیار کارآمد است، به نحوی که چه در مواقع فرار و چه در موقع تعقیب دشمنان اگر از هر ۴ قابلیت (Ability) خود استفاده کنید سرعت حرکت شما به شدت افزایش می‌یابد و برای زدن ضربه‌ی آخر به حریف خیلی کارساز است.

یکی از قابلیت‌های این شخصیت که Wind Siphon نام دارد پس از وارد کردن ضربه به دشمنان پیش‌ رو، آنان را به سمت سوسانو می‌کشد و کار شما را برای ضربه زدن راحت می‌کند. قابلیت بعدی که Jet Stream نام دارد اگر یک‌بار اجرا شود یک گردباد کوچک به سمت حریف پرتاب می‌کند و اگر مجددا اجرا شود عمل تله‌پورت را انجام داده و سوسانو را به مرکز گردباد منتقل می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این قدرت آن است که اگر گردباد اولین ضربه را به دشمن وارد کند، به دنبال او حرکت کرده و چند ضربه‌ی دیگر نیز به او می‌زند و کماکان شما می‌توانید با تله‌پورت به جایی که او هست منتقل شوید و کار را تمام کنید. همچنین این کار باعث کاهش Cooldown از ۱۳-۱۷ به ۶ می‌شود. تریلر معرفی و نمایش قابلیت‌های این شخصیت را در پایان این مطلب می‌توانید مشاهده کنید.

شاید پیچیده‌ترین قابلیت سوسانو Storm Kata باشد که سه حرکت متوالی انجام می‌دهد. پس از ضربه زدن به دشمن به شکل مخروطی، به صورت دایره‌ای نیز ضربه می‌زند و سپس به سرعت به پشت سر آنان منتقل می‌شود یا به اصطلاح Dashing Forward می‌کند که بسیار قابلیت جالب و کاربردی به نظر می‌رسد. قابلیت چهارم و Ultimate او نیز Typhoon نام دارد که طوفان بسیار بزرگی ایجاد می‌کند و دشمنان را به داخل آن کشیده و به سرعت بزرگ می‌شود. اجرای مجدد این قابلیت طوفان را به سمتی که سوسانو قرار دارد هدایت می‌کند و در این مسیر هر دشمنی را از پای در می‌آورد (چیزی شبیه به طوفان Kukulkan اما با قابلیت حرکت.)

در بروز رسانی ۳.۸ بازی زیبای Smite، علاوه بر اضافه شدن شخصیت ذکر شده، تعدادی اسکین نیز برای شخصیت‌های قبلی اضافه خواهد شد که شامل یک اسکین برای Raijin، اسکین Riftshaker برای روبات دوست داشتنی Janus، اسکین Jag.rar برای Xbalanque و چند اسکین دیگر برای سایر شخصیت‌ها است که می‌توانید تصاویر آنان را در زیر مشاهده کنید:

 

علاوه بر موارد ذکر شده، بازی در بخش آیتم‌ها، شخصیت‌ها و نقشه‌ی سبک Conquest شامل تغییرات و بالانس‌هایی خواهد شد. از جمله‌ی این تغییرات افزایش قدرت Nemesis در ابتدای بازی (Early Game)، قدرتمند‌تر شدن و آسان‌تر شدن بازی با Raijin و افزایش قدرت Xing Tian و امکان Root Back برای قابلیت Hook Slam که احتمالا به بازگشت وی به نقطه‌ی اجرای جادو مربوط می‌شود و در نهایت امکان تغییر در نحوه اجرای قابلیت چهارم یا Ultimate وی هستند. در بخش تغییرات آیتم‌های فروشگاه بازی نیز می‌توان به افزایش در قیمت و قدرت آیتم Bloodforge و متمایز شدن قابلیت Passive آن با آیتم Devourer's Gloves، افزایش قدرت و کاهش قیمت آیتم Golden Bow و افزایش قابلیت استفاده‌ی آیتم Rod of Asclepius برای شخصیت‌های Healer اشاره کرد.

  | 

در نهایت و در تغییرات سبک Conquest با بازگشت کمپ سرعت مواجه خواهید شد که در جای کمپ مانا قرار خواهد داشت. بازگشت کمپ سرعت برای شخصیت‌های Jungler مانند Ymir بسیار مفید است چرا که می‌توانند خیلی سریع‌تر حرکت کرده و به تیم خود کمک کنند و همچنین با سرعت بیشتری Respawn شوند. پیش‌تر در زومجی از اضافه شدن نرخ فریم ۶۰ و شخصیت Jing Wei به نسخه‌های کنسولی بازی Smite مطلع شدید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده