// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: نینتندو از بازی Paper Mario: Color Splash برای کنسول Wii U رونمایی کرد

نینتندو امروز در جریان رویداد آنلاین Nintendo Direct رسما از بازی Paper Mario: Color Splash برای کنسول Wii U رونمایی کرد. ماه گذشته شایعاتی در رابطه با ساخت این بازی توسط اینتِلِجِنت سیستمز منتشر شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ماریو بدون شک بزرگترین ستاره نینتندو بوده و هر بازی از این لوله‌کش محبوب مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرد. این موضوع از فروش ۲۱۰ میلیون نسخه‌‌ای مجموعه ماریو در سراسر جهان کاملا مشخص است. اکنون Paper Mario: Color Splash اولین بازی مجموعه با عناصر نقش‌آفرینی بعد از عرضه‌ی Paper Mario: The Thousand-Year Door برای کنسول گیم‌کیوب در سال ۲۰۰۴ است. البته نینتندو در سال ۲۰۰۷ بازی فرعی Super Paper Mario  را برای کنسول‌های Wii عرضه کرد که بیشتر یک بازی پلتفُرمر محسوب می‌شد. از آن زمان، بازی‌هایی از سری Paper Mario مانند Sticker Star منتشر شد که باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران پر و پا قرص این مجموعه شد. هرچند در این میان شاهد عرضه‌ی برخی بازی‌های با کیفیت از سایر مجموعه‌های ماریو نیز بودیم.

با این حال اکنون نینتندو پرده از بازی جدید اکشن- ماجراجویی با نام پسوند Color Splash برداشته است. هرچند بازی دارای عناصر نقش‌آفرینی خواهد بود با این حال نباید توقع تجربه یک بازی نقش‌آفرینی سنتی را داشت.

با توجه به ویدیو و نام بازی، رنگ‌ها بدون شک بخش بزرگی از ماریوی جدید را تشکیل خواهند داد. درPaper Mario شاهد حضور ماریو و پرنسس در جزیره‌ای به نام پریزوم خواهیم بود. Paper Mario: Color Splash اکنون توسط اینتِلِجِنت سیستمز مراحل توسعه را طی می‌کند. این بازی در تاریخی نا مشخص در سال ۲۰۱۶ برای کنسول Wii U عرضه می‌شود.

|

منبع: VenturBeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده