نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

دموی ترسناک P.T را در بازی Fallout 4 ببینید!

یکی از طرفداران بازی Fallout 4، در یک اقدام خلاقانه، دست به ساخت بازی ترسناک P.T که در حقیقت دموی بازی Silent Hills بود، در بازی جدید نقش‌آفرینی بتسدا زده است! با زومجی و تماشای این بازسازی ترسناک همراه باشید.

هنگامی که خبر ساخت بازی سایلنت هیلز تایید شد،‌ بسیاری از طرفداران این مجموعه ترسناک و محبوب،‌ به شدت منتشر انتشار آن بودند و عرضه دموی آن بازی نیز صبر کردن را برای این طرفداران بسیار سخت‌تر کرد! زیرا این دموی کوتاه که مخفف عبارت Playable Teaser (تیزر قابل‌بازی) بود، توانست بسیاری از بازیکنان را به شدت بترساند! اما پس از مشکلات پیش آمده بین کوجیما و کونامی، ساخت این بازی منتفی شد و این دمو نیز از روی فروشگاه پلی‌استیشن برداشته شد. حال یکی از طرفداران بازی Fallout 4، در یک اقدام جالب، این بازی را در Fallout 4 ساخته است و ویدیویی از آن تهیه کرده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما این ویدیو را برروی یک صفحه نمایش بزرگ و با چراغ‌های خاموش تماشا کنید:

|

یکی از نکات جالب درباره بازسازی این بازی، حس ترس و اضطرابی است که کی‌دا‌ (کاربری که این مرحله را ساخته است) توانسته به خوبی آن را به بیننده منتقل کند. این درست که وی نتوانسته به صورت صد در صد راهروی نامتناهی بازی را بسازد اما بخش‌های مهم آن را به خوبی پیاده‌سازی کرده است. حضور پیپ‌-بوی و آینه‌ی آخر ویدیو  نیز در نوع خود بسیار جالب توجه است.

یکی دیگر از نکات خوب این ویدیو، طولانی نبودن بیش از حد آن است. کم بودن مدت زمان این ویدیو باعث شده که ضمن اینکه بیننده از آن لذت ببرد، باعث می‌شود که حوصله‌اش نیز سر نرود.

نظر شما درباره ویدیو بازسازی P.T در بازی Silent Hills چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده