// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

مدیرعامل سابق سونی آنلاین استودیو جدیدی را افتتاح کرد

جان اسمدلی، مدیر عامل سونی آنلاین اینترتیمنت که مدتی بعد از خرید این استودیو توسط کمپانی کلومبوس نوا از سمت خود استعفا داده بود، اخیرا استودیو پیکسل‌میج گیم را راه‌اندازی کره‌ده است. با زومجی همراه باشید.

جان اسمدلی که پیش‌تر او را به عنوان مدیر عامل سونی آنلاین اینترتیمنت می‌شناختیم، با استودیو تازه تاسیس خود به نام «پیکسل‌میج گیم» باری دیگر پا به عرصه بازی‌های ویدیویی گذاشته است. هم‌اکنون اولین بازی این استودیو با نام Hero's Song در حال ساخت است. این بازی که با استفاده از سرمایه‌های عمومی و در سبک اکشن نقش‌آفرینی ساخته می‌شود، دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است. Hero's Song به سبک هک اند اسلش بازی‌هایی چون Diablo III شباهت داشته، از سیستم خدایان تاثیرگذار بر چرخه دنیا بهره برده و در صورت مرگ در بازی جان دوباره نخواهید گرفت. اگر توانایی و قدرت خود را ثابت کنید امکان تبدیل شدن به خدا نیز وجود دارد. جای تعجب نیست که اسمدلی امکان تجربه تکنفره و چندنفره Hero's Song را فراهم آورده است.

مسلما قرار گرفتن افراد توانمند و بااستعداد در حوزه بازی‌های ویدیویی در کنار تجربیات اسمدلی بی‌نتیجه نخواهد بود. به جز اسمدلی، افرادی چون بیل تراست خالق Everquest ، پاتریک روتفوس فانتزی‌نویس نیز در پیکسل‌میج حضور دارند. این استودیو هم‌اکنون ۱ میلیون دلار سرمایه در اختیار دارد و ۸۰۰ هزار دلار کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در کمپین کیک‌استارتر به ارائه بهترین محصول کمک خواهد کرد. با پرداخت ۲۵ دلار در کمپین کیک‌استارتر یک نسخه از بازی کامل شده در زمان عرضه بازی در ماه سپتامبر (۱۱ شهریور تا ۱۰ مهر) دریافت خواهید کرد. همچنین با پرداخت حداقل ۲۵۰ دلار می‌توانید نسخه‌های اولیه بازی را نیز تجربه کنید. در هر دو حالت نظرات شما بر روی نحوه طراحی بازی بی‌تاثیر نخواهد بود.

john_smedley جان اسمدلی - موسس استودیو پیکسل‌میج و مدیرعامل سابق سونی آنلاین اینترتیمنت

در ماه فوریه سال گذشته میلادی، جان اسمدلی مدیرعامل سونی آنلاین اینترتیمنت اعلام کرد که این استودیو از محدوده مالکیت سونی خارج شده است. این استودیو پس از خرید توسط کلومبوس نوا به دی‌بریک گیم تغییر نام داد. با تغییر انجام گرفته در مالکیت استودیو دی‌بریک، این استودیو امکان ارائه بازی‌های آنلاین بر روی چندین پلتفرم از جمله ایکس‌باکس را بدست آورده است. اسمدلی خاطرنشان کرد که هیچ‌یک از پروژه‌های این استودیو لغو نشده و در استودیو جدید ادامه خواهند داشت. در بخشی از متن رسمی متن شده چنین آمده است:

امروز مفتخریم اعلام کنیم که استودیو ما توسط کلومبوس نوا خریداری شده است و به این معنی است که سونی آنلاین اینترتیمنت به عنوان یک استودیو مستقل بازی‌سازی به کار خود ادامه داده و بر روی خلق بازی‌های آنلاین فوق‌العاده برای تمام گیمرهای سراسر دنیا و بر روی چندین پلتفرم تمرکز خواهیم کرد. منظور از چندین پلتفرم، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، موبایل و غیره است.

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده