نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰

امکان ساخت موسیقی دلخواه توسط بازیکنان در بازی جدید سازندگان LittleBigPlanet

استودیوی مدیا مولکول، خالق بازی‌هایی چون LittleBigPlanet و Tearaway، بازی جدید خود برای پلی‌استیشن 4 را طوری طراحی کرده که بازیکنان  توانایی ساخت موسیقی مورد علاقه‌ی خود را در آن داشته باشند. با زومجی و اطلاعات جدید از بازی این استودیو همراه باشید.
اگر مراسم رونمایی از کنسولی پلی‌استیشن 4 را به‌خاطر داشته باشید، مدیا مولکول با یک دموی تکنیکی روی صحنه حاضر شد. اعضای استودیو در این ویدیو از ابزاری چون کنترلر حرکتی Move، تکنولوژی سه‌بعدی و حرکات موشن‌کپچر استفاده کردند. اما با وجود تمام این خصوصیات، زمانی که چهار بازیکن کنترل چهار شخصیت داخل بازی را در دست گرفتند، نمایش اصلی آغاز شد. این چهار بازیکن با کنترل این چهار شخصیت مثل نمایش‌های خیمه شب بازی، به نواختن موسیقی با وسایل مختلف مثل گیتار، کیبور و درام پرداختند. نتیجه‌ی این دمو یک موزیک ویدیو بسیار زیبا است که توسط بازیکنان ساخته شده بود. مدیا مولکول همیشه به‌عنوان یکی از خلاق‌ترین استودیوهای حال‌حاضر جهان شناخته شده است. این استودیو در گذشته هم گفت برای ساخت بازی جدید خود در حال تولید ایده‌ و تکنولوژی‌های جدید است. بنابراین هنوز مشخص نیست ساخت موسیقی یکی از خصوصیت اصلی بازی آن‌ها یا یکی از ویژگی‌های جزئی آن باشد. با این‌حال همه می‌دانیم مدیا مولکول در حال ساخت یک بازی جدید برای پلی‌استیشن 4  است که ویژگی‌هایی مانند خلق کردن و اشتراک‌گذاری در آن وجود خواهد داشت. اما براساس آگهی شغلی جدیدی که توسط مدیا مولکول منتشرشده، این استودیو به دنبال یک برنامه‌نویس موسیقی برای بازی جدید خود است:
فرد موردنظر می‌بایست شور و اشتیاق لازم برای این فرصت شغلی را داشته باشد. وظیفه‌ی شخص انتخابی تولید موسیقی برای بازی و بازیکنان است. شخص موردنظر برای تولید یک بازی پیشگام و درجه یک جهانی که مرزهای تولید موسیقی در بازی‌ها را جلو می‌برد به ما کمک می‌کند.
باتوجه به آگهی شغلی دیگری که مدیا مولکول در گذشته منتشر کرده بود، بازی جدید آن‌ها شامل دنیای بزرگ و آنلاین، زنده، اجتماعی و دارای خلاقیت به‌صورت پیوسته است. بنابراین ساخت موسیقی توسط بازیکنان احتمالا یکی از خصوصیات جزئی بازی این استودیو باشد. باتوجه به سابقه‌ی مدیا مولکول و اطلاعاتی که از بازی جدید آن‌ها منتشر می‌شود، مطمئنا همه‌ی علاقه‌‌مندان به بازی‌های این استودیو بی‌صبرانه منتظر معرفی بازی جدید آن‌ها هستند. در این حین و تا زمان معرفی این بازی، بهار سال جاری میلادی می‌توانید از بازی Tearaway: Unfolded که با خصوصیات جدید برای پلی‌استیشن 4 بازسازی شده، لذت ببرید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده