نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

انتشار ۳ بازی کلاسیک جنگ ستارگان پلی استیشن 2 برای پلی استیشن 4

دیروز، ۳ بازی کلاسیک مجموعه جنگ ستارگان که در باندل کنسول پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars Battlefront قرار داشتند، به صورت جداگانه برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شدند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همزمان با انتشار بازی Star Wars Battlefront، سونی از باندل مخصوص کنسول پلی‌استیشن 4 این بازی نیز رونمایی کرده بود که حاوی ۴ بازی کلاسیک پلی‌استیشن 2 مجموعه جنگ ستارگان نیز بود. این ۴ بازی عبارت بودند ازSuper Star Wars، Star Wars: Racer Revenge، Star Wars: Jedi Starfighter و Star Wars: Bounty Hunter. پیش از این بازی Super Star Wars به صورت جداگانه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه شده و تنها راه تهیه ۳ بازی دیگر،‌ خریدن باندل پلی‌استیشن 4 بازی Battlefront بود اما از دیروز، علاقه‌مندان به این ۳ بازی، می‌توانند آنها را از پلی‌استیشن استور به صورت جداگانه خریداری کنند.

انتشار ۳ بازی کلاسیک استار وارز برای پلی‌استیشن 4

این ۳ بازی، همگی دارای رزولوشن 1080p، تروفی‌ها و قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های پلی‌استیشن مانند Shareplay و ریموت پلی از طریق پلی‌استیشن ویتا هستند. از بین این ۳ بازی، Bounty Hunter و Racer Revenge برروی کنسول پلی‌استیشن 3 نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

قیمت هر کدام از این بازی‌ها ۷.۹۹ پوند / ۹.۹۹ دلار است و به دلیل اینکه این بازی‌ها توسط ویژگی‌ای همانند Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اجرا نمی‌شوند، حتی اگر شما قبلا این بازی‌ها را برروی کنسول پلی‌استیشن 2 داشتید، باید دوباره آنها را خریداری کنید.

نظر شما درباره این ۳ بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده