نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

سیستم معامله میان کاربران در نسخه نهایی Tom Clancy's The Division وجود نخواهد داشت

یوبی‌سافت سازنده تام کلنسی دیویژن اعلام کرد در نسخه نهایی بازی بخش مبادله آیتم‌های داخلی بازی با سایر کاربران وجود نخواهد داشت. برای جزئیات کامل در مورد این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

یوبی‌سافت اعلام کرد تام کلنسی دیویژن در روز عرضه نهایی شامل سیستم مبادله بین کاربران نخواهد بود.

کارگردان دیویژن گفت با توجه به آنکه قبلا اعلام شده است سیستم مبادله با سایر کاربران در بازی وجود خواهد داشت اکنون تصمیم تیم سازنده عوض شده است و در عرضه اولیه این سیستم وجود ندارد.

جولیان گریتی در این‌باره گفت در صنعت بازی‌سازی این مورد همیشه اتفاق می‌افتد، گاهی سازنده ویژگی‌هایی را معرفی می‌کند اما در نسخه نهایی آنها را حذف می‌کند. البته ممکن است در آینده در غالب بروزرسانی این ویژگی به بازی افزوده شود.

تا به اینجای کار به جز سیستم مبادله میان کاربران موارد دیگری مثل ماموریت بروکلین بازی، اپلیکیشن این بازی و تراکنش‌ها نیز از نسخه نهایی حذف شده‌اند.

نسخه بتای تام کلنسی دیویژن ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در اختیار کاربرانی که نسخه ایکس‌باکس‌ وان آن را پیش‌خرید کرده‌اند قرار خواهد گرفت. کاربران رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 نیز یک روز بعد در تاریخ ۲۹ (۹ بهمن) ژانویه می‌توانند بازی‌ را تجربه کنند.

نسخه کامل بازی ۸ مارس (۱۸ اسفند)‌ برای هرسه پلتفرم اصلی یعنی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده