نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

احتمال عرضه محتوای اضافی برای منطقه Combat Zone بازی Fallout 4

باتوجه‌به کلیپ‎های صوتی یافت شده در میان فایل‌های بازی Fallout 4، به‌نظر می‌رسد که در آینده شاهد عرضه محتوای تکمیلی برای منطقه «Combat Zone» خواهیم بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یافته‌های جدید وب‌سایت کوتاکو حاکی از آن هستند که برخی از کلیپ‌های صوتی بلااستفاده‌ در میان فایل‌های Fallout 4، احتمال وجود محتوای اضافه برای منطقه «Combat Zone» را تقویت کرده‌اند و شاید در آینده، شاهد عرضه بسته‌های الحاقی برای جذاب‌تر شدن این بخش از بازی باشیم.

همان‌گونه که در ویدیوی زیر نیز می‌توانید مشاهده کنید، این کلیپ‌های کوتاه صوتی برای شخصیت تامی لونِگِن، مجری و اعلان‌دهنده مسابقات بخش «Combat Zone» ضبط شده‌اند. وی وظیفه دارد تا بازیکنان را به حضور در رقابت‌های فیزیکی ترغیب و آن‌ها را با روند کار آشنا کند؛ بدین ترتیب هر اندازه که در نبردهای سخت‌تری شرکت کنید، دستمزد بالاتر می‌رود و متناسب با پیشرفت جایگاه شما در رتبه‌بندی مبارزان، جایزه دریافتی نیز بیشتر می‌شود. در حال حاضر چنین قابلیتی در بازی وجود ندارد و تنها به چند فایل صوتی کوتاه محدود شده است؛ اما شاید در آینده منطقه «Combat Zone» کاربردی شود و بتسدا با انتشار بسته‌های الحاقی، اثر خود را رقابتی‌تر و مفرح‌تر کند. البته این گفته‌ها بر مبنای حدس و گمان هستند و امکان دارد که هیچ‌گاه شاهد تایید رسمی از سوی استودیوی سازنده نباشیم. در ادامه می‌توانید به تماشای تحلیل وب‌سایت کوتاکو از فایل‌های صوتی یاد شده بپردازید:

همان‌گونه که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با بسته‌های الحاقی Fallout 4 وجود دارد که براساس آن‌ها، روند بازی به زیر آب‌ کشیده خواهد شد. سرنخ‌های مربوط‌به مأموریت‌های زیر آبی، توسط یکی از مادسازان بازی کشف شده‌اند. وی معتقد است کدهای اسلحه‌ای مخصوص برای «شکار نهنگ» در داخل فایل‌های بازی وجود دارند که در اصل، متعلق به مرحله‌ای مبهم از قسمت‌های پیشین سری به نام «۲۰ فرسنگ زیر دریا» هستند.

در انتها، باید به این نکته اشاره کرد که شماری از بازی‌های ویدیویی، در هنگام عرضه تمام محتوای تدارک دیده شده از سوی استودیوی سازنده را با خود به‌همراه ندارند؛ با این هدف که در آینده، توانایی مانور بیش‌تری روی گسترش بازی‌ها داشته باشند. پس باید منتظر اقدامات بعدی بتسدا برای پیشرفت اثری باشیم که از نگاه زومجی، بهترین بازی سال ۲۰۱۵ نام گرفته است.

دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده