نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بازی انحصاری Pokkén Tournament اسفند سال جاری برای Wii U عرضه خواهد شد

با استناد به جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی  توییتر رسمی سری بازی‌های محبوب Pokémon، جدیدترین قسمت این مجموعه که با نام Pokkén Tournament شناخته می‌شود، اواخر زمستان امسال در اکثر بازارهای بزرگ بازی‌های ویدیویی برای کنسول Wii U عرضه خواهد شد.

بازی مورد انتظار Pokkén Tournament که تلفیقی است از سبک مبارزه‌ای و المان‌های ستودنی سری Pokémon، در تاریخ ۱۸ مارس سال ۲۰۱۶ میلادی (۲۸ اسفند ۱۳۹۴) برای کنسول Wii U به‌صورت همزمان در آمریکای شمالی، اروپا و ژاپن منتشر خواهد شد. در حال حاضر، این اثر توسط استودیوی خوش‌نام بندای نامکو، سانده سری بازی‌های کلاسیک و نام‌آشنای Tekken و Soulcalibur، در دست ساخت است. همچنین وظیفه انتشار بازی نیز بر عهده کمپانی‌های نینتندو و پکه‌من  است تا فرایند توزیع آن در کشورها و بازارهای مقصد، به‌خوبی انجام گیرد.

Pokkén Tournament در هنگام عرضه، دست‌کم ۱۶ مبارز را شامل خواهد شد که ازمیان آن‌ها می‌توان به کاراکترهای پیکاچو، چاریزارد، مگی‌کرپ، کروئاجانک، پاچیریسو و سیلوئون اشاره کرد. همچنین به‌منظور فراهم ساختن بهترین تجربه برای بازیکنان، نینتندو کنترلر مخصوصی با قیمت ۲۵ دلار را همراه با بازی پیشنهاد می‌دهد تا حس ناب «آرکید بودن» این اثر به‌خوبی القا شود.

نظر شما درباره این سری چیست؟ آیا از مشخص شدن تاریخ عرضه دقیق جدیدترین نسخه مجموعه هیجان‌زده هستید؟

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده