نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

به‌روزرسانی جدید آزمایشی بازی Fallout 4 برای نسخه پی‌سی بازی منتشر شد

کمپانی بتسدا امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی Fallout 4 منتشر کرده که البته همانند آپدیت‌های پیشین این بازی، ابتدا نسخه بتا آن برای دارندگان رایانه‌های شخصی عرضه شده است. برای اطلاع از جزییات این به‌روزرسانی با زومجی همراه باشید.

بتسدا تمامی به‌روزرسانی‌های بازی Fallout 4 را ابتدا برای افرادی عرضه می‌کند که در نسخه رایانه‌های شخصی بازی برای دریافت آپدیت‌های بتا این اثر ابراز تمایل کرده‌اند و پس از رفع مشکلات احتمالی آپدیت، آن را به شکلی رسمی برای دیگر کاربران پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم عرضه می‌کند. حال به‌روزرسانی 1.3.45 بازی هم دقیقا به همین شکل منتشر شده و در کنار بهبود‌های کلی، ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی اضافه می‌کند. البته بتسدا اعلام کرده که بهتر است در صورت ارتقا بازی به این نسخه، حتما از فایل‌های ذخیره خود بک‌آپ بگیرید.

بدون شک موردی که در آپدیت 1.3.45 بازی بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌آید، ویژگی‌های گرافیکی جدید بازی است که جلوه‌های بصری آن را بر روی پی‌سی تا حدی بهبود می‌بخشند. اولین تغییر در این زمینه اضافه شدن تنظیمات جدید ویژگی‌های نورپردازی Ambient Occlusion است که گزینه +HBAO را به آن اضافه می‌کند. به‌علاوه دارندگان کارت‌های گرافیکی انویدیا با افکت‌های زیباتری در مورد شلیک با اسلحه‌ها روبرو خواهند شد.

در کنار جزییات گرافیکی و در زمینه گیم‌پلی بازی، از این پس شاهد یک منو جدید در مورد ساکنین پناهگاه خواهیم بود که جزییات دقیق هریک از آن‌ها را نشان می‌دهد. به‌علاوه از این پس قادر خواهید بود تا آیتم‌هایی را که در دست دارید به سمت چپ یا راست بچرخانید. همچنین تنظیمات کلید‌های «ESDF» کیبورد هم در قسمت ساخت و ساز بهبود یافته است.

البته تغییرات کلی این به‌روزرسانی فقط محدود به موارد ذکر شده نیست و بهبود‌های بسیاری هم در بازی و در بخش‌هایی مثل کوئست‌ها و بخش ساخت و ساز اعمال شده‌اند که می‌توانید برای مشاهده لیست کامل آن‌ها به منبع خبر مراجعه کنید. به‌علاوه پایداری کلی بازی هم با نصب این آپدیت بهبود خواهد یافت.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده