نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

یوبی سافت تاریخ رسمی آغاز بتای محدود The Division را اعلام کرد

بالاخره و پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، امروز کمپانی یوبی‌سافت، تاریخ آغاز نسخه آزمایشی بازی مورد انتظار The Division را اعلام کرد و مشخص شد شایعاتی که پیش از این درباره تاریخ آغاز بتای بازی منتشر شده بود، تقریبا درست بوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که یکی از کاربران وب‌سایت ردیت با انتشار پستی،‌ تاریخ احتمالی آغاز بتای محدود بازی The Division را اعلام کرده بود. امروز حساب رسمی بازی درتوییتر، با انتشار توییتی، تاریخ آغاز نسخه آزمایشی محدود بازی را ۲۸ ژانویه (۷ بهمن) برای کنسول ایکس‌باکس وان و ۲۹ ژانویه (۸ بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی اعلام کرد. در شایعه‌ای که قبلا منتشر شده بود، تاریخ آغاز بتا ۸ بهمن اعلام شده بود. بتای محدود بازی در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۰ بهمن) به کار خود پایان می‌دهد.

کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، به طور خودکار به این نسخه آزمایشی محدود دسترسی خواهند داشت و کسانی که هم کماکان بازی را پیش‌خرید نکرده‌اند، می‌توانند شانس خود را برای تجربه این بتا با ثبت‌نام کردن در لیست انتظار کمپانی یوبی‌سافت، امتحان کنند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی The Division، چند روز پیش بود که دو تریلر جدید از این بازی برروی فضای مجازی قرار گرفت که یکی از آنها،‌ مکان‌های جدیدی را از بازی نشان می‌داد. همچنین اخیرا مشخص شده که پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی، کاملا اختیاری خواهند بود. در دیگر اخبار مربوط به The Division، نظام رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی (ESRB)، به دلیل وجود خشونت زیاد، رده‌بندی سنی بزرگسال را به بازی اختصاص داده است.

بازی Tom Clancy’s The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده